رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دیدار رئیس کل دادگستری استان تهران با دو نفر از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس

18:00 - 02 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۲۰۶۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اسماعیلی در دیدار با دو ایثارگر هشت سال دفاع مقدس گفت: عمت بزرگ امنیت در کشور، مدیون رشادت‌های مخلصانه رزمندگانی است که با نثار خون پاکشان، صحنه‌ای بی بدیل از ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان تهران، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران و هیئت همراه با دو تن از ایثارگران و خانواده‌های آنان دیدار و از نزدیک به گفت وگو پرداختند.

در این نشست صمیمی، رئیس کل دادگستری استان تهران با تجلیل از مقام والای شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس و تقدیر از صبر و بردباری بی نظیر خانواده‌های این عزیزان اظهار کرد: جنگی که در طول هشت سال دفاع مقدس با هدف براندازی نظام نو پای اسلامی بر ایران تحمیل شده بود، به حماسه بزرگی از مقاومت، دلیری، شرف خواهی و شهادت طلبی تبدیل شد و ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی به رغم تحمل هشت سال خسارت و مشقت، آغازگر تجاوز را برای همیشه از صحنه روزگار حذف و به زباله دان تاریخ سپردند.

وی افزود: نعمت بزرگ امنیت در کشور، مدیون رشادت‌های مخلصانه رزمندگانی است که با نثار خون پاکشان، صحنه ای بی بدیل از ایثار و فداکاری را به نمایش گذاشتند و جانبازان دلاوری که با مقاومت مثال زدنی خود، موجب بهت و شگفت زدگی جهانیان شدند.

وی در پایان تاکید کرد: این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها، رسالت همه ما را در سنگر اجرای عدالت سنگین تر می نماید و کمترین قصور و کم کاری در این عرصه، خیانت به آرمان‌های مقدس شهدا و جانبازان خواهد بود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *