کارشناسان دادگستری پشتیبان دستگاه قضا هستند

9:43 - 30 بهمن 1395
کد خبر: ۲۸۰۹۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اسدی با اشاره به این که کارشناسان دادگستری باید در فعالیت‌های خود دقت نظر فراوان داشته باشند گفت: کارشناسان دادگستری پشتیبان دستگاه قضایی هستند.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی علی‌اصغر اسدی مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی در دیدار با اعضاء هیئت مدیره مرکز کانون کارشناسان دادگستری خراسان شمالی بر صلاحیت کارشناسان در امور کارشناسی ارجاعی تاکید کرد. 

وی گفت: دستگاه قضا به فکر امنیت حقوقی و قضایی جامعه است و کارشناسان دادگستری از مجموعه خود قوه قضائیه هستند.

اسدی بیان کرد: کارشناسان دادگستری پشتیبان دستگاه قضایی در توسعه و امنیت حقوقی جامعه هستند و لذا باید در حوزه فعالیتی خود اظهار نظر دقیق داشته باشند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان خراسان شمالی گفت: کارشناسان دادگستری و با دقت نظر و اعمال موضوعات مورد صلاحیت اقدام به تهیه گزارش کنند تا موجبات تضییع حقی صورت نگیرد.

شیردل نیازی رئیس هیئت مدیره مرکز کانون کارشناسان دادگستری استان خراسان شمالی در این دیدار در خصوص تاسیس و مستقل شدن کانون استان خراسان شمالی و همچنین عملکرد این کانون مطالبی را ارائه داد.

وی با اشاره به وجود 72 نفر به عنوان اعضاء کانون، برگزاری کلاس‌های آموزشی در جهت بالابردن سطح علمی کارشناسان، ارزیابی تخصصی کارشناسان و اختصاص و احداث ساختمان این مرکز را از مهمترین اقدامات کانون کارشناسان دادگستری استان خراسان شمالی بیان کرد. 






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *