لزوم ایجاد امنیت برای سرمایه گذاری پایدار

9:15 - 26 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۹۶۲۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اسدی گفت: با برنامه ریزی هدفمند می‌توان شرایط را برای سرمایه گذاری با ایجاد و تثبیت مالکیت فراهم کرده و سپس از سرمایه گذار انتظار داشت تا از طریق درآمد حاصله از سرمایه گذاری در همین استان هزینه کند.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی علی اصغر اسدی مدیر کل ثبت اسناد واملاک استان خراسان شمالی در دیدار با مدیرعامل شرکت شهرک‌های این استان ایجاد امنیت برای سرمایه گذاری را یک ضرورت عنوان کرد. 

مدیرکل ثبت اسناد و املاک خراسان شمالی در ابتدای این دیدار بیان کرد: برای سرمایه گذار باید امنیت لازم را فراهم کرد تا سرمایه گذار با خیال راحت بتواند سرمایه گذاری خود را بر روی اهداف خود انجام دهد.

وی به نقش ادارات ثبت اسناد و املاک جهت تثبیت مالیکت شهرک‌های صنعتی اشاره کرد و گفت: با برنامه ریزی هدفمند می‌توان شرایط را برای سرمایه گذار با ایجاد و تثبیت مالکیت فراهم کرده و سپس از سرمایه گذار انتظار داشت تا از طریق درآمد حاصله از سرمایه گذاری در همین استان هزینه کند وانشاالله با هماهنکی و تعاملات دوطرفه واحصاء مشکلات بتوانیم خدمت رسان خوبی برای مردم و توسعه استان باشیم.

اسدی با اشاره به لزوم حمایت از صنایع موجود در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تعاملات ایجاد شده را با هماهنگی ثبت استان یک فرصت برای شرکت شهرک‌ها دانست و با توجه به اجرای  طرح شمیم خواستار تثبیت مالکیت و جانمایی اراضی تحت تصرف شرکت شهرک‌ها شد.

در ادامه این دیدار وحدت مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان خراسان شمالی گفت: در استان تعداد 14 شهرک و ناحیه با امکانات زیربنایی مناسب به منظور ایجاد سرمایه گذاری در شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی برای صنایع کوچک فراهم شده که نقش ادارات ثبت جهت تثبیت مالکیت برای این شهرک ها بسیار مهم است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *