مختومه شدن تعداد 116 پرونده در شعبه ویژه صلح و سازش

23:30 - 20 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۷۵۲۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با تلاش اعضای شورای حل اختلاف ویژه صلح و سازش (مستقر در اجرای احکام) بیش از 116 پرونده در اجرای احکام شهرستان مشهد در آذر ماه سال جاری بطور کلی منجر به مصالحه و مختومه شد.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی شوراهای حل اختلاف کشور،   با تلاش صادقانه و بی شائبه اعضای شورای حل اختلاف ویژه صلح و سازش مستقر در اجرای احکام مدنی شهر مشهد در آذر ماه  سال جاری حدود 116پرونده در مرحله اجرای احکام مختومه شده که از این تعداد 68 پرونده منتهی به سازش و مصالحه طرفین و مختومه شده است.

این پرونده ها که پس از رسیدگی و قطعی شدن رای جهت اجرای حکم به اجرای احکام ارسال شده بود ، با کوشش اعضای شعبه ویژه صلح و سازش که در اجرای احکام تشکیل و مستقر شده است و مذاکره آنان با طرفین پرونده ، نهایتأ به مصالحه طرفین منجر شده است.

شایان ذکر است شعبه ویژه صلح و سازش در اجرای احکام در چند سال اخیر تشکیل و در اجرای احکام مدنی مستقر شده است این شورا که اعضای آن شامل تعدادی از معتمدین و افراد متعهد و با تجربه می باشد ،به منظور تلاش در جهت ایجاد صلح و سازش و مذاکره با طرفین پرونده در مرحله اجرای احکام تشکیل شده است .



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *