مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن در نمایش عزم و اقتدار ایران اسلامی خودنمایی کنند

2:30 - 21 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۷۴۸۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادگستری استان قزوین با اعلام حضور پرشور کارکنان این دستگاه در این راهپیمایی بزرگ، از دیگر اقشار مردم مومن و خداجوی می خواهد تا با حضور گسترده و یکپارچه خود در روز جمعه 22 بهمن امسال بار دیگر در نمایش عزم و اقتدار ایران اسلامی خودنمایی کنند.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، بیانیه ای به منظور فرارسیدن یوم الله 22 بهمن منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است انقلاب اسلامی ایران در عصری به وقوع پیوست که فرهنگ استعمار و استکبار بر تمام جهان سایه افکنده بود و امام خمینی (ره) با الگو گرفتن از مبارزه و ایستادگی پیامبر اسلام (ص) در پیروزی و حاکمیت دین مبین اسلام و در دنیایی آلوده به ظلم و ستم و استیلای استعمار امپریالیستی بر جهان، انقلاب اسلامی ایران را رهبری نمود و سرانجام پس از سال‌ها مجاهدت و پایمردی ودیعه الهی تحقق یافت و نهضت اسلامی ایران به پیروزی رسید.

خورشید سی و هشتمین بهار پرطراوت استقلال آزادی در حالی در سرزمین "اسلام ناب محمدی" طلوع می‌کند که جهانیان و مستکبران، محو تماشای عظمت و اقتدار خیره‌کننده ملت عاشق رسول الله (ص) شده است و در پرتو امواج بیداری ‌بخش انقلاب بزرگ الهی، مناسبات و معادلات ساخت قدرت جهانی، خارج از اراده مستکبران و نظم ادعایی قدرت‌های سلطه‌گر به نفع مستضعفین بشریت در حال گذر از یک پیچ تاریخی مهم و سرنوشت ساز قرار گرفته است و بیش از هر مقطع زمانی، بستر تحقق وعده خداوندی برای "حکومت جهانی مستضعفین" و درک ظهور "موعود" مهیا شده است.

قطع یقین همه این افتخارات، با لطف خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای امام راحل و رهبری‌های حکیمانه، مدبرانه و دلسوزانه رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و نیز اتحاد و انسجام ملت بزرگ ایران و مسئولان پدید آمده است. از این رو مسئولان محترم باید با در نظرگرفتن مصالح کشور،همدلی و همفکری و برادری خود را حفظ کرده و باپیروی از فرامین و رهنمون‌های حکیمانه رهبری انقلاب با همه توان در مقابل متجاوزان ایستادگی نمایند که ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

دادگستری استان قزوین با اعلام حضور پرشور کارکنان این دستگاه در این راهپیمایی بزرگ، از دیگر اقشار مردم مومن و خداجوی می خواهد تا با حضور گسترده و یکپارچه خود در روز جمعه 22 بهمن امسال بار دیگر در نمایش عزم و اقتدار ایران اسلامی خودنمایی کنند چراکه راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر صحنه ایستادگی و دلدادگی مردم به اسلام و انقلاب حمایت از ولایت مطلقه فقیه خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *