عطشانی: دیگر سراغ حاشیه نمی روم / عباسی: اصلاً قصد قضاوت نداشتیم + عکس

20:32 - 19 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۷۱۲۳
نشست خبری فیلم "یادم تو را فراموش" با حضور بازیگران و عوامل اثر در سالن سعدی کاخ رسانه ای جشنواره فیلم فجر برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، نشست خبری فیلم "یادم تو را فراموش" با حضور بازیگران و عوامل اثر در سالن سعدی کاخ رسانه ای جشنواره فیلم فجر برگزار شد.

عطشانی: دیگر سراغ حاشیه نمی روم / عباسی: اصلاً قصد قضاوت نداشتیم + عکس

در این نشست، حسین یاری، مازیار فلاحی، ماه چهره خلیلی بازیگران، علی عطشانی کارگردان، پیمان عباسی نویسنده و سایر عوامل حضور یافتند.

علی عطشانی درخصوص ارجاع دادن این فیلم به زندگی یکی از فوتبالیست ها گفت: آنچه من خواندم آن چیزی است که پیمان بر اساس مستندات نوشته است و هیچ قضاوتی در کار نبوده است. اگر جایی قضاوت کرده ام از قصد نبوده است.

مازیار فلاحی در ابتدای صحبت هایش گفت: این اتفاق برای من اتفاقی تازه بود و امیدوارم با کمک ها و نقد های شما بهتر از گذشته باشم.

عطشانی در ادامه افزود: یک زمانی که من فیلمسازی را شروع کردم حواشی زیادی برای فیلم هایم ایجاد شد. من نمی گویم مقصر نبودم اما الان دیگر از این حواشی خسته شده ام. من اینقدر خسته ام که می خواهم بدون حواشی فیلم بسازم.

وی در مرود انتخاب مازیار فلاحی تصریح کرد: اینکه مازیار فلاحی را انتخاب کردم فقط به خاطر حزن موجود در آهنگش هایش بود. من اصلاً منکر این اتفاق نمی شوم که حضور فلاحی در فروش به ما کمک می کند.

فلاحی درباره پیشنهاد بازی در این نقش افزود: آنچه در فیلمنامه نوشته بودند برای من بسیار دقیق بود. تجربه بازی برای من بیسار ترسناک بود اما این اتفاق برای من تجربه با ارزشی بود.

علی عطشانی با اشاره علاقه خود به فیلمنامه ای عاشقانه گفت: روز اولی که با فیلمنامه برخورد داشتم هوا ابری بود و من گفتم فیلمی بنویس که هوایش ابری باشد. من تمرکزم بر عاشقانه بین شخصیت ها بود.

وی افزود: ما نمی خواستیم قضاوت کنیم و در مورد کسی که نیست قضاوت کنیم. در داستان نویسنده از ابتدا شخصیت را خواننده نوشته بود. من هدف اصلی ام ساخت یک عاشقانه بود و اصلاً محیط جنایی اثر فکر نمی کردم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *