رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

هواداران مازیار فلاحی به دیده شدن فیلم جدیدم کمک می کنند/ برای "یادم تو را فراموش" به خواننده‌ای با جنس صدای غمگین نیاز داشتم

10:30 - 18 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۶۱۸۳
عطشانی با اشاره به اینکه هواداران مازیار فلاحی به دیده شدن اثر جدیدش کمک می کنند از لزوم حضور یک خواننده با جنس صدای غمگین دراین فیلم سینمایی سخن گفت.
علی عطشانی کارگردان فیلم سینمایی "یادم تورا فراموش" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: هیچ کس نمی تواند بگوید که یکسری از کارها را در فیلم خود برای جذب مخاطب انجام نداده است.

وی ادامه داد: یک کارگردان فیلم را می سازد تا مخاطب آن را تماشا کند و تصور می کنم هر ویژگی معقول ومنطقی که به دیده شدن یک فیلم کمک کند، در روند ساخت اثر می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

این کارگردان عرصه سینما همچنین اظهار کرد: ما یکسری از ویژگی ها را برای فیلم هایمان نمی توانیم استفاده کنیم و البته نمی خواهیم که استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: به طور یقین حضور مازیار فلاحی در فیلم "یادم تو را فراموش" چند دلیل داشت که یکی از آن ها این بود که من در فیلمنامه این اثر یک شخصیت خواننده را داشتم.

عطشانی توضیح داد: با توجه به شخصیت خواننده موجود در فیلمنامه، برای من خیلی بهتر بود که بتوانم خواننده ای را انتخاب کنم که تجربه و توان بازی هم داشته باشد و در عین حال بتوانم از موسیقی او در اثر خود استفاده کنم.

وی توضیح داد: با توجه به فضایی که فیلم "یادم تو را فراموش" از آن برخوردار است ، موسیقی مازیار فلاحی به موضوع عاشقانه فیلم کمک می کند و از بین خواننده های موسیقی پاپ، مازیار فلاحی جزو افرادی بود که به دلیل غمگین بودن و در عین حال عاشقانه بودن صدا و موسیقی او، تصمیم گرفتم این خواننده را انتخاب کنم.

این کارگردان عرصه سینما خاطرنشان کرد: به طور یقین هوادارهای مازیار فلاحی به دیده شدن فیلم "یادم تو را فراموش" کمک می کنند که این موضوع برای فیلم بسیار خوب است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *