رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"آزاد به قید شرط" دیدگاه ها را نسبت به یک فرد زندانی تغییر می دهد/ انتقال فرهنگ سازی از سینما به جامعه

16:00 - 21 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۵۴۰۰
رستم پور گیلان با اشاره به اینکه فیلم "آزاد به قید شرط" دیدگاه ها را نسبت به افراد زندانی بی گناه تغییر می دهد، تاکید کرد که فرهنگ سازی این اثر از سینما به جامعه منتقل خواهد شد.
وحید رستم پور گیلان بازیگر فیلم سینمایی "آزاد به قید شرط" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: در این فیلم برای نخستین بار به ایفای نقش پرداختم و نقش فردی را بازی می کنم که طلبکار است اما در درونش خیرخواهی وجود دارد

وی ادامه داد: داستان "آزاد به قید شرط" بر محور این موضوع می پردازند که کسی که از زندان خارج می شود، گناهکار نیست و زندانی بودن او دلیل بر این اتفاق نبوده است.

رستم پور گیلان تصریح کرد: یکی از دلایلی اینکه در فیلم "آزاد به قید شرط" به تصویر کشیده شده این است که این فرهنگ سازی ابتدا در سینما انجام شود و سپس به خارج آز آن ترویج پیدا کند.

وی افزود: متاسفانه چنین دیدی نسبت یک فردی زندانی وجود دارد که او گناهکار بوده در حالی که ممکن است در واقعیت چنین چیزی وجود نداشته باشد.

بازیگر "آزاد به قید شرط" گفت: به طور یقین این اثر دیدگاه ها را نسبت به نگاهی که به این موضوع وجود دارد تغییر می دهد و باعث می شود تا برخوردها نسبت به افرادی که مدتی حبس کشیده اند تغییر کند.

وی همچنین گفت: تک تک افرادی که در جامعه وجود دارد نسبت به فردی که گناهکار نبوده اما زندانی شده مسئولیت دارند.

رستم پور گیلان خاطرنشان کرد: صحبت هایی با حسین شهابی در خصوص حضورم در اثر بعدی او انجام شده که باید دید در ادامه چه اتفاقی رخ می دهد ولی به طور کلی از همکاری با این کارگردان بسیار خوشحال و راضی بودم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *