واکنش باشگاه پرسپولیس به خبر مذاکره با چشمی: ممکن است مذاکره‌ای صورت گرفته باشد!

16:45 - 11 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۳۹۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس به خبر مذاکره با هافبک استقلال واکنش نشان داد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، امروز (دوشنبه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه پرسپولیس رسماً خواهان جذب روزبه چشمی شد.

پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در این باره اظهار داشت: ممکن است با این بازیکن صحبت کرده باشیم چون ما به دنبال جذب یک هافبک دفاعی هستیم و او هم هافبک دفاعی است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا جذب چشمی جدی است یا خیر، گفت: همانطور که گفتم احتمال مذاکره وجود دارد!

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های فرزاد حاتمی مبنی بر اینکه داوری‌ها از بیرون به نفع پرسپولیس است، تصریح کرد: شأن باشگاه پرسپولیس بالاتر از این است که بخواهد جواب فلان بازیکن را بدهد. بحث ما به هیچ عنوان بحث اشخاص نیست و در زمین حرف‌های‌مان را می‌زنیم.

خمارلو در پایان گفت: فقط این را می‌گویم که به گواه کارشناسان، پرسپولیس بیشترین ضربه‌ها را از داوری خورده است.

انتهای پیام



اسد
|
-
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
نه روزبه از رفتن به پرسپولیس ضرر می کنه و نه استقلال از رفتن روزبه فقط این خودشه که باید راجع به اینده اش تصمیم بگیره به هر حال تو فوتبال فرصت ها کوتاست و باید حرفه ای فکر کرد مهدی هاشمی نسبم تو اوجش رفت استقلال هیچ مشکلی هم پیش نیومد و هنوز مورد احترام پرسپولیسیاست مگر از بعضی رفتاراش که بهش منتقدن و الا تو این دوتا تیم خیلی رفت و امد صورت گرفته و مطمئنا هوادارای استقلالم در صورت پیوستن روزبه به پرسپولیس انتظاری جز احترام و متانت ازش ندارن .همین.
Iran
|
-
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
قبلشم توپرسپولیس بود انداختنش بیرون حالا کردنش اسطوره دوستان آبی ، هافبک دفاعی به مدت شش ماه ذخیره کمال لازمه حالا هرکی باشه تا احمد برگرده اول فصل بعد
Nvb
|
-
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
0
0
ینی کفتارها افتادن به جون استقلال تا تیکه تیکه ش کنند
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *