بازیکنان جوان هوشیار باشند/ اختلافات قدیمی را برای موفقیت تیم کنار بگذاریم

10:00 - 11 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۳۶۳۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بازیکنان جوان هوشیار باشند و به حواشی توجهی نکنند.

مجید قاسم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص شرایط تیم شهرداری گرگان اظهارداشت: شرایط مناسبی داریم، تمرین‌ها به موقع و منظم برگزار می‌شود و اکنون هم رو کارهای دفاعی تمرین بیشتری می‌کنیم تا دراین زمینه بهتر بشویم چون در بازی‌های آینده باید عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی درخصوص بحران‌های تیم گرگان عنوان کرد: تیم گرگان مانند استقلال و پریپولیس هواداران زیادی دارد. من به عنوان بازیکن نمی‌توانم اظهارنظر کنم که مشکل از قبل از شروع فصل است، من طبق شرایطی قراداد بستم و باید به آن عمل کنم و تمام انرژیم را درمسابقات و تمرین به کار می‌گیرم تا خواسته‌های مربی را اجرا کنم.

قاسم‌زاده درمورد اینکه محمد ایزدپناه سرمربی تیم در تمرین‌های قبل از شروع فصل غیبت زیادی داشته تصریح کرد: یک سری حرف‌ها گفته شده که واقعیت ندارد، کسی که این حرف را زده مطمئن باشید عضو تیم ما نبوده چون برخی مسائل را نمی‌دانسته و الان جو تیم به گونه‌ای شده که فقط به دنبال بهترشدن هستیم، دوست داریم در آرامش کامل کارکنیم و به حاشیه‌ها توجهی نداریم.

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان ادامه داد: من کوچک‌تر از آن هستم که درمورد جایگاه سرمربی نظر بدهم اما وقتی کسی سرمربی تیمی می‌شود دستیار دارد و ایزدپناه هم همین‌طور هست. حالا اگر ترافیکی بوده یا موضوعی پیش آمده که سرمربی دیر به تمرین برسد دستیاران او به نحو احسنت تیم را هدایت کردند تا سرمربی برسد. محمد ایزدپناه به غیر از تیم ما هایت تیم ملی نوجوانان را ه به عهده دارد و اردو برگزار می‌کند و به هرحال درحال خدمت به بسکتبال کشورمان است.

وی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید هدایت دو تیم موجب عدم تمرکز سرمربی و نتایج ضعیف گرگان شده گفت: ایزدپناه مربی کوچکی نیست، 40 سال است که در بسکتبال فعالیت می‌کند و کاملا از وقایع و اتفاقات باخبر است بنابراین فکر نکنم نتاییج ضعیف قبلی تیم را بشود به این موضوع ارتباط داد.

قاسم‌زاده با اشاره به هواداران تیم شهرداری گرگان تصریح کرد: هواداران گرگان واقعا عالی هستند، من حتی کسانی را می‌شناسم که حاضر هستند از کار خود مرخصی بگیرد، مزد روزانه خود را دریافت نکنند تا بازی مارا از نزدیک مشاده کنند. به نظر من برای این تماشاجیان باید ارزش زیادی قائل بود. اینکه برخی شعار می‌دهند خودم را وارد این مسائل نمی‌کنم چون ضررش را دیدم و دیگر هیچ کاری ندارم و همیشه هم سعی کردم فقط به تیم کمک کنم.

وی در مورد دلیل اصلی نتایج ضعیف تیم شهرداری گرگان اظهار داشت: هم کادر فنی هم بازیکنان هیچوقت کم کاری نمی‌کنند و باتلاش و همت تیم را حمایت می‌کنند. از این به بعد هم قرار است محکم‌تر باشیم. باید کمی نگاه بسکتبالی داشته باشیم، ما تازه دور هم جمع شده‌ایم و هماهنگ کردن تیم کار سختی است اما سرمربی از همان اول فصل تمرین‌های خود را برپایه هماهنگی تیم بنا کرداما متاسفانه این حاشیه‌ها اجازه نمی‌داد. من مطمئنم با این چندجلسه تمرین که شروع کرده‌ایم و استارت کارمان است نتایج قبلی را فراموش و به فکر شادی هواداران هستیم.

قاسم زاده درپایان گفت: بالاخره بازیکنان جوان تیم باید هوشیار باشند و نسبت به این مسائل واکنش منفی نشان ندهند، چون اگر به حاشیه برویم ضرر می‌کنیم، ما نباید به سمت حواشی برویم بلکه باید تمرکزمان را روی تمرین و مسابقات بگذاریم. از همه طرفداران که بدون چشم‌داشت حمایت‌مان کردند تشکر می‌کنم و به خاطر اتفاقی که افتار معذرت می‌خواهم. امیدوارم کل شهر با هم یکی شوند اختلافات قدیمی را کنار بگذارند و برای بهتر شدن تیم کمک کنیم چون بازی‌های مهمی پیش رو داریم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *