از حضور یادگاران شهدای مدافع حرم تا غیبت بیرانوند

13:10 - 05 بهمن 1395
کد خبر: ۲۷۱۴۲۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.
به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اولین تمرین پرسپولیس بعد از پیروزی مقابل گسترش فولاد، امروز سه‌شنبه در حالی آغاز شد که با انجام هماهنگی توسط مهرداد میناوند، تعدای از فرزندان شهدای حرم میهمان سرخپوشان بودند.

* این کودکان با حضور در ساختمان ورزشگاه شهید کاظمی با اعضای تیم دیدار داشتند و با استقبال گرم بازیکنان روبرو شدند. بعضی از این کودکان تصاویری از پدران شهید خود را همراه داشتند. مهرداد میناوند، همچنین از این فرصت استفاده کرد و گپ و گفتی هم با بازیکنان داشت.

* برانکو ایوانکوویچ که این هفته باید تیم خود را بدون حضور سه بازیکن اصلی و کلیدی روانه مسابقه کند و با این وجود آن را به شکلی آماده سازد تا در صورت بروز اشتباهات داوری هم به نتیجه مطلوب برسد، پیش از شروع تمرین در جمع بازیکنان از تلاش و غیرت آنها در بازی با گسترش فولاد تبریز و کسب نتیجه پیروزی تقدیر و تشکر کرد.

* بازیکنان سپس برای شروع تمرین راهی سالن بدنسازی شدند. در حالی که دروازه‌بان ملی‌پوش سرخپوشان غایب بود. علیرضا بیرانوند با کسب اجازه از کادر فنی مرخصی گرفت تا برای تولد فرزندش کنار خانواده باشد.

* دوربین برنامه تلویزیونی خندوانه امروز در تمرین حضور پیدا کرده تا از حضور فرزندان شهدای مدافع حرم عکس و فیلم ضبط کند. 

* تمرین پرسپولیس امروز از ساعت 11 آغاز شد و سرخپوشان به مدت یک ساعت در سالن بدنسازی کار با وزنه انجام دادند. بازیکنان ذخیره در دیدار روز گذشته وارد زمین تمرین شدند و تمرینات خود را زیر نظر چوک دستیار برانکو دنبال کردند.

* سرخپوشان ابتدا به صورت انفرادی کار با توپ انجام دادند و سپس شوت به سمت دروازه را محور تمرینات قرار دادند و در ادامه عرض زمین را با استارت‌های کوتاه و بلند طی کردند. بازیکنان پرسپولیس در آخر نیز فوتبال درون تیمی انجام دادند. 

*  کریم باقری مربی پرسپولیس غایب تمرین امروز سرخپوشان بود.

* جایگاه خبرنگاران حاضر در ورزشگاه شهید کاظمی در تمرین امروز صندلی‌گذاری شده و یکدست به رنگ قرمز درآمده بود. 

* بازیکنان اصلی پس از یک ساعت و نیم کار با وزنه وارد زمین تمرین شدند و به صورت نرم دور زمین دویدند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *