شمع تولد در دستان اشکان خطیبی/ آقای بازیگر از موسیقی راک خواند + عکس

12:10 - 29 دی 1395
کد خبر: ۲۶۹۰۵۱
اشکان خطیبی در بخش تلفیقی جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت و از موسیقی راک خواند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، اشکان خطیبی بازیگر عرصه تلویزیون، سینما و تئاتر در بیست و هشتمین شب از زمستان در قالب سی و دومین جشنواره موسیقی فجر روی صحنه رفت.

اجرای جشنواره ای خطیبی با پروژه ای با عنوان "قلم را بچرخان" در یک نوبت و با حضور پرشور علاقمندان این هنرمند در برج آزادی برگزار شد.


در این کنسرت آثاری از بهترین قطعه های راک دنیا اجرا شد.

**اجرای یک پرفورمنس تجسمی

خواننده آلبوم "ترافیک" پیش تر درباره اجرای خود در برج آزادی چنین گفته بود: این پرفورمنس متعلق به تمامی هنرمندان گروه است و بیشتر از اینکه یک پرفورمنس موسیقایی باشد، پرفورمنس تجسمی است. فلسفه ما تأثیر اجرای موسیقی راک روی طراحی و ایده‌پردازی است که سهیل دانش اشراقی در این فضا به ما کمک می‌کند.


**قطعه های اجرایی

خطیبی که برای نخستین مرتبه حضورش در جشنواره موسیقی فجر را تجربه می کرد، در این برنامه قطعه هایی از جمله "دلم تنگ شده" ، آهنگساز و تنظیم: گروه رولینگ استونز؛ "رضایت" ، آهنگساز و تنظیم: گروه رولینگ استونز؛ "بیا با هم باشیم" آهنگساز و تنظیم: جان لنون؛ "پیش برو" آهنگساز و تنظیم: گروه دورز و " ما شما رو به لرزه در میاریم" با آهنگسازی و تنظیم گروه کوبین روی صحنه برد.

در این گروه اشکان آبرون نوازده کیبورد، آرش سعیدی نوازنده گیتار بیس، نیما رمضان نوازنده گیتار الکتریک و طراح صداهای الکترونیک، بردیا امیری نوازده درامز و سروش عدل نوازنده گیتار و نوید ملکی نویسنده و گوینده تک گفتارها  اشکان خطیبی را در گروه «راک دِ پن» همراهی می‌کردند.

**کنسرت ششم اشکان خطیبی

اشکان خطیبی در بخشی از اجرای جشنواره ای خود با اشاره به اینکه این برنامه ششمین کنسرتش محسوب می شود، گفت: این ششمین اجرای ما در طول یک ماه‌ گذشته است و این به دلیل حمایت‌های شما و البته رضا دادویی است که از ابتدا با ما همراه بوده و همیشه ما را حمایت کرده است.

خطیبی همچنین شمعی را در دست گرفته بود و خطاب به حاضران گفت: امشب تولد نیما رمضان است اما به دلیل اینکه ما نمی‌توانیم کیک تولد را روی صحنه بیاوریم  از نیما می‌خواهیم این شمع را به صورت نمادین خاموش کند.


گزارش از: بهاره کنجکاوفرد




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *