جباروف: می‌دانم استقلال باشگاه بزرگی است/ هر پستی که سرمربی بخواهد بازی می‌کنم

23:17 - 26 دی 1395
کد خبر: ۲۶۸۰۱۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال باشگاه بزرگ و پر افتخاری است و خوشحالم که به این تیم پیوستم.
به گزارش گروه ورزشی ، سرور جباروف بازیکن جدید استقلال پس از امضای قرارداد خود با باشگاه استقلال در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه اظهار داشت: خیلی خوشحالم از اینکه به استقلال پیوستم. استقلال باشگاه بسیار بزرگ و پر افتخاری است. می‌دانم استقلال باشگاهی است که دو بار در آسیا قهرمان شده و دو بار نیز به فینال رفته است. بسیاری از مردم ایران طرفدار استقلال هستند.

 بازی‌های خانگی استقلال در ورزشگاهی زیبا برگزار می‌شود

وی افزود: بازی‌های خانگی استقلال در یک استادیوم بسیار زیبا و خوب برگزار می‌شود و می‌دانم هر بار که استقلال در خانه بازی داشته باشد، هواداران زیادی به ورزشگاه خواهند آمد. من قبلا با تیم ملی ازبکستان به ورزشگاه آزادی آمدم و در اینجا بازی کردم و شرایط ورزشگاه آزادی را می‌دانم.

بازیکنی حرفه‌ای هستم

بازیکن ازبکستانی استقلال عنوان کرد: من الان خیلی آماده هستم و باید همیشه آماده و روی فرم باشم زیرا یک بازیکن حرفه‌ای هستم و همیشه برای اینکه آماده باشم تمرین می‌کنم.

 بازی با السد دشوار است

جباروف در مورد بازی استقلال در مرحله پلی‌‌آف لیگ قهرمانان برابر السد عنوان کرد: استقلال در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا یک بازی مقابل السد دارد که یک بازی دشوار است و بعد از بردن السد وارد مرحله گروهی می‌شود. بعد از گروه نیز امیدوارم تا به مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی صعود کنیم. هواداران استقلال منتظر هستند تا این تیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کند و جایگاه خوبی در جدول به دست آورد.

هر پستی که سرمربی بخواهد بازی می کنم

وی در مورد اینکه در چه پستی بازی خواهد کرد گفت: هر جایی که سرمربی از من بخواهد بازی خواهم کرد ولی فکر می‌کنم هافبک تهاجمی گزینه مناسبی برای من باشد اما در نهایت تابع تصمیم سرمربی هستم اما اگر از نظر شخصی بخواهم بگویم، هافبک تهاجمی پستی است که در آن راحت هستم و امیدوارم بتوانم به تیم در راه گلزنی و کسب پیروزی کمک کنم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *