تصویربرداری "همسایه ها" هفته آینده به پایان می‌رسد/مهران رجبی همچنان مقابل دوربین

14:00 - 26 دی 1395
کد خبر: ۲۶۷۵۴۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
تهیه کننده سریال تلویزیونی"همسایه ها" با تاکید بر تلاش این مجموعه تلویزیونی برای به تصویر کشیدن موضوع حمایت از تولید داخلی، گفت: تصویربرداری همسایه ها یک هفته آینده به پایان می رسد.
علیرضا سبط  احمدی تهیه کننده سریال تلویزیونی همسایه ها " در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: به طور یقین کارهای طنزی که هر شب پخش می شوند و آثاری که از فضای کمدی برخوردار هستند، با گذشت زمان می توانند در بین مخاطبان جا بیفتند.

وی ادامه داد: در قسمت های ابتدایی سریال "همسایه ها" با چالش ها و دست اندازهای مختلفی رو به رو بودیم اما خدا را شکر الان درصد قابل توجهی از مخاطبانمان را حفظ کرده ایم.

این تهیه کننده عرصه تلویزیون همچنین تصریح  کرد: به طور کلی حضور عوامل مختلف سازنده یک اثر طنز در کنار یکدیگر بسیار سخت است چرا که ساخت یک اثر طنز به طور کلی دشوار به نظر می رسد.

این تهیه کننده همچنین اظهار کرد: ساختن اثری مفرح که بتواند لبخند را بر لب مردم بنشاند، فعالیتی سخت است چرا که باید توجه داشته باشیم که مردم در طول روز با مشکلات مختلف اقتصادی و همچنین مسائلی مانند آلودگی هوا رو به رو هستند و رسالت شاد کردن آن ها شاید در چنین شرایطی مهم تر از سایر موارد به نظر برسد.

سبط احمدی همچنین توضیح داد: تصور می کنم حرکتی که در راستای ایجاد روحیه ای با نشاط در بین مخاطبان داشته ایم، بسیار موفق و خوب بوده و از این جهت می توان گفت که سریال "همسایه ها" جا افتاده است البته کارهای این چنینی با گذشت زمان جایگاه خود را در بین مخاطبان بیشتر باز می کند.

وی ادامه داد: براساس آخرین آمار، در هفته اول پخش سریال "همسایه ها" پس از سریال" هشت و نیم دقیقه"، 21 درصد مخاطب داشتیم.

این تهیه کننده عرضه تلویزیون همچنین یادآور شد: ما پیش از ساخت این سریال با چند چالش رو به رو شدیم که یکی از آن ها تغییر کارگردان و سپس تغییر بخش زیادی از فیلمنامه بود.

وی تصریح کرد: ما برای فیلمنامه قبلی زمان مناسبی را صرف کرده بودیم و به موضوع حمایت از تولید داخلی در آن فیلمنامه بهتر پرداخته بودیم.

تهیه کننده سریال تلویزیونی"همسایه ها" توضیح داد: در فیلمنامه جدید تلاش کردیم موضوع حمایت از تولید و تولیدکننده داخلی را در بحث جوان هایی مطرح کنیم که در زمینه ساخت نرم افزارها و اپلیکشن های مختلف فعالیت دارند و تلاش کردیم تمامی این موارد را با قالب طنز بیان کنیم.

وی اظهار کرد: تصور می کنم از جوان هایی که در بحث تولید داخلی فعالیت می کنند باید هر چه جدی تر حمایت کنیم که این حمایت باید توسط دستگاه های مربوطه و همچنین توسط خانواده ها صورت بگیرد.

سبط احمدی افزود: بنده نمی گویم که صد در صد در زمینه مطرح کردن موضوع حمایت از کالای داخلی موفق بودیم اما تلاش کردیم در این مدت تاثیرگذار باشم و به طور یقین در این زمینه جای کار بسیاری وجود دارد و رسانه ملی هم می تواند خیلی بیشتر به این موضوع بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: حدود 8 درصد از تصویربرداری سریال "همسایه ها" باقی مانده که فکر می کنم در مدت یک هفته به پایان برسد در این مدت مهران رجبی جلوی دوربین سریال "همسایه ها" رفته است.

گفتنی است، سریال تلویزیونی" همسایه ها" به کارگردانی مهران غفوریان و با ایفای نقش از جانب هنرمندانی همچون سید جواد رضویان، حسین سلیمانی، مهران غفوریان، نعیمه نظام دوست، بهاره رهنما، سیروس گرجستانی و سپند امیر سلیمانی هر شب ساعت 21:45 از شبکه نسیم پخش می شود.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *