تمدید مهلت ثبت نام "جشنواره فرهنگی" وزارت بهداشت

14:24 - 06 دی 1395
کد خبر: ۲۶۰۲۷۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
با استقبال بسیار بالای دانشگاهیان برای شرکت در هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت و درخواست‌های مکرر دانشگاهیان زمان ثبت نام تا اول بهمن ماه جاری تمدید شد.
به گزارش گروه جامعه ،  با توجه به استقبال بسیار بالای دانشگاهیان برای شرکت در هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت و درخواست‌های مکرر دانشگاهیان جهت تمدید زمان ثبت نام و به دلیل زمان بر بودن ثبت اولیه و ثبت نهایی آثار از طریق سامانه ثبت اثر، مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا اول بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت بزرگترین فستیوال فرهنگی دانشگاهیان کشور است و دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی وزارت بهداشت و دانشگاه‌های تابع وزارت علوم می‌توانند در بخش‌های مختلف این جشنواره که در آئین نامه مشخص شده است شرکت کنند.

مخاطبان جشنواره می‌توانند برای اطلاع از اخبار و دسترسی به سامانه ثبت‌نام به سایت www.festivalf.ir مراجعه کنند؛ دبیرخانه دائم جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت در تهران، میدان ولی‌عصر (عج)، بالاتر از چهارراه طالقانی، ‌نبش کوچه گیلان، پلاک ۱۶۰۵۵ واقع است.

گفتنی است،‌هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، در پنج بخش تئاتر،‌ فیلم، ادبی، ‌هنرهای تجسمی و موسیقی،  ١٣ تا ٢١ اسفندماه امسال در تهران برگزار می‌شود.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *