رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

در کنفرانس خبری پایان سال پوتین چه گذشت؟

15:33 - 03 دی 1395
کد خبر: ۲۵۹۰۰۶
ولادیمیر پوتین روز جمعه آخرین کنفرانس خبری سال را برگزار کرد و در این کنفرانس خبری در مورد موضوعات مختلف و به خصوص پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا و نیز آزادی حلب صحبت کرد.
در کنفرانس خبری پوتین چه گذشت؟
به گزارش گروه بین‌الملل به نقل از اسکای نیوز، ولادیمیر پوتین روز جمعه آخرین کنفرانس خبری سال را برگزار کرد و در این کنفرانس خبری در مورد  موضوعات مختلف و به خصوص پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا و نیز آزادی حلب صحبت کرد.

در این کنفرانس خبری پوتین گفت: دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا به این دلیل پیروز شد که احساس و خلق و خوی جامعه را به خوبی درک کرده بود.

پوتین در ادامه گفت: کسی به جز ما باور نمی‌کرد که ترامپ در انتخابات پیروز شود.

در این کنفرانس خبری پپوتین همچنین ادامه داد: دموکرات‌ها و به خصوص دولت اوباما ناکامی‌های اخیر خود را به عوامل خارجی مانند روسیه نسبت دادند.

وی افزود: آنها (دموکراتها) در حال از دست دادن موقعیت‌ خود در حوزه‌های گوناگون هستند و به دنبال مقصر این وضعیت می‌گردند.

پوتین در پاسخ به سوالی که در مورد حمایت آشکار برخی از آمریکاییها از وی گفت: من این نکته را انکار نمی‌کنم و این حقیقتی است که بسیاری از جمهوری‌خواهان آمریکا از رئیس جمهور روسیه حمایت می‌کنند و این به این معنی است که بسیاری از مردم آمریکا در مورد اینکه جهان چگونه باید باشد و نیز خطرها و مسائل، مانند ما فکر می‌کنند.

رئیس جمهور روسیه در ادامه سخنان خود در مورد ترور سفیر این کشور در ترکیه نیز اظهار نظر کرد و گفت این اتفاق باعث از بین رفتن روابط روسیه و ترکیه نخواهد شد.

در این نشست همچنین وی در مورد آزادی حلب نیز اظهار نظر کرد و گفت: بازپس گیری حلب از گروه‌های تروریستی قدم بسیار مهمی به سوی عادی سازی وضعیت در سوریه است و من امیدوارم که به عادی سازی کل منطقه منجر شود.

 در پاسخ به سوال در مورد تعهد اخیر ترامپ در مورد تقویت تسلیحات هسته‌ای آمریکا، پوتین گفت که این اقدام عجیبی نیست.



 







ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *