رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کمالوند: بدترین داوری دوران مربیگری‌ام را دیدم/ پورموسوی خودش را جای من بگذارد

16:34 - 26 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۶۰۵۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: پورموسوی خودش را جای من بگذارد و ببیند اگر برای تیم او دو پنالتی گرفته نمی‌شد، چه کارهایی انجام می‌داد
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ،‌ فراز کمالوند پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان درباره صحبت‌های سید سیروس پورموسوی، سرمربی حریف مبنی بر تحریک داور توسط کادر فنی گسترش فولاد، در نشست خبری اظهار داشت: بدترین قضاوت دوران مربیگری‌ام را دیدم و هیچ توضیحی در مورد مسائل داوری ندارم. فقط از اصفهانیان (رئیس کمیته داوران) و دپارتمان داوری می‌خواهیم این بازی را چندین و چند بار ببینند. مگر می‌شود در یک بازی برای یک تیم دو پنالتی گرفته نشود؟

وی ادامه داد: پورموسوی خودش را جای من بگذارد و ببیند اگر برای تیم او دو پنالتی گرفته نمی‌شد، چه کارهایی انجام می‌داد. وقتی ما به خودمان اجازه نمی‌دهیم به داوران اهانت کنیم، امیدوارم کمیته داوران با چنین قضاوت‌هایی برخورد کند. از کامرانی‌فر (رئیس دپارتمان داوران) توقع دارم فیلم این دیدار را ببیند و اگر اشتباهات داوری تأثیرگذار بود با آن برخورد کند.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تصریح کرد: تیم ما در این دیدار به دلیل بازی‌های سنگینی که پشت سر گذاشته بود یک مقدار کیفیت پایین‌تری نسبت به بازی‌های قبلی داشت. خدا را شکر در جایی که می‌توانستیم گل دوم را دریافت کنیم و بازنده باشیم، توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. این پیروزی را به مجموعه گسترش فولاد تبریک می‌گویم.

کمالوند درباره اینکه چه تغییری در گسترش فولاد ایجاد کرده، گفت: فقط لطف خدا شامل حال ما شده است. همه به من می‌گویند تعویض‌هایت در 3 دیدار گذشته فوق‌العاده بوده اما من تمام تعویض‌ها را از سرِ اجبار و به دلیل مصدومت بازیکنانم انجام داده‌ام. در ادامه تیم را تقویت می‌کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *