رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امسال بازیکنان خارجی خوبی در لیگ هستند/ کیفیت لیگ باید بالا باشد

0:01 - 24 آذر 1395
کد خبر: ۲۵۵۴۴۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک معتقد است بازی مقابل دانشگاه آزاد برای هر دو تیم به جهت جنگ برای تصاحب بالای جدول اهمیت داشت.

محمد کسایی‌پور در گفت و با خبرنگار ورزشی ، در مورد دیدار تیمش مقابل دانشگاه آزاد اظهار داشت: بازی مهمی مقابل دانشگاه به جهت جنگ برای بالای جدول داشتیم. تمام تیم‌ها در تلاش هستند و این بازی برای هر دو تیم از نظر صحنه‌های بسکتبال و نکات فنی سخت و جذاب بود که در نهایت توانستیم پیروز شویم.

وی تصریح کرد: هر دو بازیکن خارجی تیم دانشگاه خوب بازی کردند و شرایط به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد در لیگ امسال به طور کلی بازیکنان خارجی خوبی حضور دارند. بازیکنان من هم زحمت زیادی می‌کشند و قطعا پله به پله پیش می‌رویم و هرتیمی تلاش می‌کند رده بالای جدول را تصاحب کند و ما هم دراین مسیر مرحله به مرحله تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک در خصوص کیفیت لیگ برتر عنوان کرد: تمام تیم‌ها قدرتمند کار می‌کنند و این موضوع موجب رشد بسکتبال کشور می‌شود. نزدیک بودن بازی‌ها نشان دهنده کیفیت نیست و امیدوارم هم کیفیت بازی‌ها بالا باشد و هم رقابت‌ها به هم نزدیک شود.

کسایی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: حامد سهراب‌نژاد دچاد آسیب دیدگی شد که البته جدی نیست و امیدوارم در این چند روز بهبودی کامل خود را به دست بیاورد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *