دادستان سمنان از مصدومین حادثه برخورد دو قطار عیادت کرد + عکس

22:00 - 06 آذر 1395
کد خبر: ۲۴۹۳۰۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قاضی آسیابی دادستان عمومی و انقلاب سمنان امشب با حضور در بیمارستان کوثر سمنان از مصدومین حادثه برخورد دو قطار، عیادت کرد و از نزدیک در جریان اقدامات درمانی انجام شده، قرار گرفت.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، قاضی آسیابی دادستان عمومی و انقلاب سمنان امشب با حضور در بیمارستان کوثر سمنان از مصدومین حادثه برخورد دو قطار، عیادت کرد و از نزدیک در جریان اقدامات درمانی انجام شده، قرار گرفت.

دادستان سمنان از مصدومین حادثه برخورد دو قطار عیادت کرد + عکس

وی ضمن رضایت بخش دانستن خدمات ارائه شده به مصدومین این حادثه، در گفت‌وگوی صمیمی با مجرومین برای همه آن‌ها از درگاه خداوند شفای عاجل مسئلت کرد.

دادستان سمنان در حاشیه این بازدید ضمن تشکر از مردم سمنان گفت: حسب ملاقات با مصدومین و خانواده‌های آنان از ابراز همدردی مردم استان سمنان بسیار ابراز رضایت داشتند و حتی برخی از هموطنان سمنانی منازلشان را در اختیار خانواده‌های مصدومین قرار داده‌اند.


دادستان سمنان از مصدومین حادثه برخورد دو قطار عیادت کرد + عکس

وی گفت: اقدامات درمانی و هماهنگی مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در بحث اسکان خانواده‌ها بسیار مورد رضایت بوده و مصدومان به این موضوع اذعان داشتند.

قاضی آسیابی ضمن قدردانی از مسئولان استانی، امام جمعه سمنان،  رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان و مدیر بیمارستان‌های کوثر سمنان و ولایت دامغان، اقدامات درمانی مصدومان را فوق العاده خوب ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه در بحث درمان و امور درمانی با کمبودی مواجه نبودیم.





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *