رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رونالدوی جدید در راه است/ ستاره جدید فوتبال برزیل، بلاتر از نیمار و کوتینیو

21:00 - 27 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۵۸۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
ستاره جوان فوتبال برزیل با به ثمر رساندن 5 گل رسمی در 6 بازی ملی، بالاتر از نیمار و کوتینیو، به بهترین گلزن سال در رده ملی تبدیل شد.
به گزارش گروه ورزشی ، کمتر کسی تا سال گذشته بازیکنی به نام گابریل ژسوس می‌شناخت. بازیکنی که علیرغم حضور و درخشش در جام جهانی جوانان اما همواره پشت سر گابریل باربوسا (گابی گل) در عرصه باشگاهی و ملی حضور داشت. این بازیکن جوان با گلزنی در بازی برزیل و پرو، ثابت کرد که با تلاش و بکارگیری درست استعداد می‌تواند راه الگویش رونالدو نازاریو را طی کند.

با گذشت سال 2015 و تصمیم کوکا (سرمربی پالمیراس) مبنی بر تغییر پست گابریل ژسوس از هافبک کناری به مهاجم نوک و استفاده ثابت از او در لیگ برزیل، همه چیز برای این بازیکن از صفر شروع شده بود، چرا که عرض سه ماه وی توانسته بود با 4 گل زده در 7 بازی اثبات کند می‌تواند مهاجم نوکی آینده دار برای فوتبال برزیل باشد.

 هر چقدر که می‌گذشت گابی زیر سایه او قرار می‌گرفت. با این حال کارلوس دونگا در اعلام لیست 23 نفره اش برای کوپا آمریکا 2016 از نام ژسوس به سادگی گذشت و باربوسا را با خود به آن تورنمنت برد. کوپا آمریکایی که به بدترین شکل برای سلسائو و دونگا تمام شد.

درخشش مقابل آرژانتین و پرو نقطه عطف گابی ژسوس بود. او 2 پاس گل داد و یک گل زد تا سال 2016 برایش به بهترین نحو در تیم ملی برزیل تمام شود. ژسوس توانسته بود عرض سه ماه و با به ثمر رساندن 5 گل رسمی در 6 بازی ملی، بالاتر از نیمار و کوتینیو، به بهترین گلزن سال تیم ملی تبدیل شود.

باور کردنی نبود، فوتبالیستی که تا 10 سال قبل در دل فقر کوچه پس کوچه‌های ایالت سائوپائولو حضور داشت تبدیل به چنین افعی زهر داری شده بود. او حالا یک هدف امسال دارد و آن چیزی جز قهرمان کردن پالمیراس بعد از 22 سال در برازیلیرو و با خیال آسوده وداع و رفتن به منچسترسیتی در انگلستان نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *