رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ویژه برنامه‌های جاماندگان اربعین در منطقه 15 تهران مشخص شد

19:50 - 27 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۵۸۰۲
جاماندگان منطقه 15 تهران از سفر کربلا و پیاده‌روی روز اربعین عتبات عالیات، می‌توانند در این روز همگام با زائران پیاده اباعبدالله(ع) از فرهنگسرای خاوران به سمت حرم سیدالکریم پیاده‌روی کنند.
به گزارش گروه فرهنگی ، به گفته رضا دوستعلی مدیر فرهنگی هنری منطقه 15 تهران، بسیاری از عاشقان حضرت اباعبدالله(ع) در منطقه 15 که نمی‌توانند به سفر عتبات عالیات بروند می‌توانند از فرهنگسرای خاوران تا میدان خراسان و در نهایت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با پای پیاده به نیت زیارت اربعین سیدالشهدا(ع) حرکت ‌کنند.

وی عنوان کرد: به دلیل حضور فرهنگسرای خاوران در ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی جاماندگان منطقه 15 مقرر شد تجمع اولیه و شروع راهپیمایی برای شهروندان عزادار منطقه با عنوان نماد و تکریم شهدای مدافع حرم منطقه 15 با تعداد 19شهید از مقابل فرهنگسرای خاوران در روز یکشنبه 29آبان ماه مصادف با 20صفر 1438 راس ساعت 7صبح با قرائت زیارت عاشورا و مداحی به سمت میدان خراسان در محور خیابان خاوران برگزار شود.

وی در ادامه افزود:در طول مسیر علاوه بر مداحی و ذکر مصیبت آل الله و برنامه‌های شبیه خوانی، دمام و سنج هیئات عزاداری با حمل تصاویر شهدای مدافع حرم منطقه 15 به سمت میدان خراسان راهی می‌شوند.

دوستعلی افزود: عزیزان منطقه 15 می‌توانند به محل تجمع بسیج منطقه 15 ناحیه مالک اشتر بپیوندند. این تجمع به مسیر خیابان خراسان و خاوران و سپس مسیر اصلی پیاده‌روی شوش و محور فدائیان اسلام به سمت حرم عبدالعظیم خواهد پیوست.

وی در ادامه اضافه کرد:در میدان خراسان موکب‌های فراوانی برای پذیرایی برپا شده است که شامل پذیرایی با چای و صبحانه و غرفه های خدماتی از جمله سلامت و واکس زنی هستند.

همچنین موکب‌های فرهنگی هنری از قبیل نقاشی کودک با مضامین عاشورایی، نقاشی و خطاطی اربعین با حضور هنرمندان، عکاسی یادگاری اربعین 95، محصولات فرهنگی، کتاب، ثبت نام جهاد مهربانی و اطلاع رسانی 72+1 آماده ارائه سرویس به علاقه مندان هستند.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 33015423 تماس بگیرند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *