"اونجر 3" از شایعه تا واقعیت/بازیگران اصلی نسخه جدید "انتقام جویان" چه کسانی هستند؟+ عکس

10:30 - 18 آبان 1395
کد خبر: ۲۴۲۱۱۳
با شروع پیش تولید فیلم ابرقهرمانی "اونجر - جنگ بی نهایت" اخبار ضد و نقیضی از حضور بازیگران و کاراکترهای هالیوود در این فیلم شنیده می شود. خبرگزاری میزان به معرفی بازیگران این فیلم پرداخته است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، با شروع پیش تولید محبوب ترین فیلم ابرقهرمانی سینمای هالیوود، اخبار متفاوتی از حضور برخی بازیگران و کاراکترها در این فیلم به گوش می رسد.

به معرفی بازیگرانی که حضور آنها در این فیلم هالیوودی قطعی شده و بازیگرانی که شایعه حضورشان در فیلم وجود دارد پرداخته است.


دکتر استرنج (بندیکت کامبربچ)

وی پیش از این در نسخه قبلی "اونجر" حضور نداشته و به تازگی فیلم جدید خود را روی پرده اکران می بیند. حضور این کاراکتر در فیلم اونجر قطعی شده است.


نبولا (کاران گیلان)

این کاراکتر از بیگانگان شرور است که تا به حال در نسخه های فیلم اونجر حضور نداشته است. حضور این کاراکتر با بازی "کاران گیلان" هنوز در حد شایعه است.


مامور رومانوف (اسکارلت یوهانسون)

یکی از ماموران ویژه نیروهای شیلد که در نسخه های قبلی حضور داشته و علاوه بر اونجر در فیلم های "کاپتان امریکا"، "مرد آهنی" و "هالک" نیز حضور داشته است. با وجود حضور پر رنگ او در دو نسخه قبلی اونجر، همچنان بازی او در نسخه سوم در شایعات آمده است.


استار لرد (کریس پرت)

کریس پرت نقش این شخصیت را در فیلم نگهبانان کهکشان محصول سال 2014 ایفا کرده  و همچنین قرار است در فیلم رو به اکران و دنبالهٔ قسمت اول با عنوان نگهبانان کهکشان نسخه 2 در سال 2017، یکبار دیگر این نقش را ایفا کند. حضور شخصیت "ارباب ستارگان" در نسخه سوم اونجر قطعی شده است.


ثور (کریس همسورث)

 Thor با قدرت خارق العاده خود برای زندگی در میان انسانها به سیاره زمین فرستاده می‌شود. زمینی که خیلی زود او را مبدل به یکی از بهترین مدافعان خود می‌کند. این کاراکتر در دو قسمت قبلی داشته اما حضور در نسخه سوم فیلم قطعی نشده است.


گامورا (زویی سالدانا)

گامورا دخترخوانده تانوس، و آخرین فرد در نژاد خود است. توانایی‌های او شامل استاد هنرهای رزمی، ژیمناستی فوق حرفه‌ای، دارای سرعت، قدرت، چابکی و استقامت ابرانسانی و قابلیت زوددرمانی است. "زویی سالدانا" نقش گامورا را در فیلم «نگهبانان کهکشان» محصول سال ۲۰۱۴ ایفا کرده است و حضورش در نسخه آخر اونجر قطعی شده است.


جادوگر سرخ (الیزابت اولسن)

جادوگر سرخ با نام اصلی واندا ماکسیمُف، یک شخصیت خیالی ابر قهرمان در کتاب‌های کامیک منتشر شده توسط مارول کامیکس است. الیزابت اولسن نقش این شخصیت را در فیلم‌های سینمایی انتقام‌جویان: عصر اولتران (۲۰۱۵) و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (۲۰۱۶) ایفا کرده و حضورش در "اونجر - جنگ بی نهایت" نیز قطعی شده است.


مرد آهنی (رابرت داونی جونیور)

مرد آهنی شخصیتی تخیلی و ابرقهرمانانه در کتاب‌های کمیک مارول کامیکس می‌باشد. تونی استارک، میلیاردری صنعترگر و مهندسی نابغه، از یک جراحتی در سینه‌اش که در زمان اسارتش ایجاد شده است رنج می‌برد. وی توسط گروهکی گروگان گرفته شده و از او خواسته می‌شود در برابر آزادیش برای آن‌ها سلاح کشتار جمعی بسازد. تونی به جای این کار، زرهی قدرتمند برای خود می‌سازد تا از اسارت فرار کند. بعدها او از این زره استفاده می‌کند تا از زمین و انسان‌های‌بی گناه محافظت کند. حضور وی با وجود اینکه در دو نسخه قبلی بازی داشته هنوز در حد شایعه است.


کاپیتان امریکا (کریس اوانز)

کاپیتان آمریکا شخصیتی تخیلی قهرمان است که در کتب کامیک مارول کامیکس وجود داشته و اولین بار در مارس ۱۹۴۱ منتشر شد. این شخصیت فردی است به نام استیو راجر که علاقه دارد در جنگ شرکت کند اما به علت ضعف جسمانی نمی‌تواند و دولت آمریکا برای کمک به کشورش بروی وی آزمایش‌هایی انجام می‌دهد تا قدرت وی را افزایش دادهه و در جنگ‌ها از وی استفاده کند. وی لباسی شبیه به پرچم ایالات متحده آمریکا بر تن دارد و به عنوان سلاح سپری در دست دارد که ضد گلوله است از آن استفاده می‌کند. این کاراکتر تا به حال در دو نسخه قبلی اونجر حضور داشته اما خبر بازی اش در نسخه جدید تایید نشده است.


سرباز زمستان (سباستین استن)

باکی عنوان چندین شخصیت خیالی ابرقهرمان در کتاب‌های مصور شرکت مارول کامیکس است، که اغلب به عنوان یک شخصیت وابسته در کنار کاپیتان آمریکا حضور دارد. "سباستین استن" نقش شخصیت باکی بارنز را در فیلم کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو (۲۰۱۱)، و همچنین به عنوان شخصیت وینتر سولجر در فیلم‌های کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان (۲۰۱۴) و کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (۲۰۱۶) به ایفای نقش پرداخته است. او در نسخه سوم فیلم اونجر حضور خواهد داشت.


دراکس (دیوید باتیستا)

این شخصیت با بازی "دیوید باتیستا" در نسخه های قبلی اونجر حضور نداشته و یکی از شخصیت های اصلی فیلم "نگهبانان کهکشان" است که حضورش در این نسخه از اونجر قطعی شده است.


راکت راکون (بردلی کوپر)

این شخصیت هم یکی دیگر از شخصیت های انیمیشنی است که از نگهبانان کهکشان به "اونجر" آمده است. راکت راکونی است که به همراه یک درخت به نام "کرود" زندگی می کند. "بردلی کوپر" صداپیشگی این کاراکتر را بر عهده دارد و حضورش در اونجر 3 قطعی شده است.


مرد عنکبوتی (تام هالند)

حضور مرد عنکبوتی در این نسخه از اونجر نهایی نشده اما در صورت حضور این کاراکتر اتفاقات تازه ای در این نسخه پیش بینی می شود. این کاراکتر با بازی "تام هالند" تا به حال در اونجر حضور نداشته است.


شاهین چشم (جرمی رنر)

جرمی رنر بازیگر آمریکایی، این شخصیت را در چندین فیلم سینمایی از مارول استودیوز در دنیای سینمایی مارول بازی کرده است. او اولین بار در فیلم ثور (۲۰۱۱) ظاهر شد ولی به قدری نقشش کوچک بود که نه صورت نشان داده شد و نه نامش در آخر فیلم نوشته شد. دومین فیلمی که جرمی رنر در نقش شاهین چشم/کلینت بارتون بازی کرد فیلم انتقام‌جویان (۲۰۱۲) به کارگردانی جاس ویدون بود، فیلم بعدی که جرمی رنر در نقش شاهین چشم/کلینت بارتون بازی کرد فیلم انتقام‌جویان: عصر اولتران بود و همچنین در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (۲۰۱۶) در همین نقش به ایفای نقش پرداخت.


مرد مورچه ای (پل راد)

در سال ۱۹۸۹ هنک پیم که یک دانشمند است از سازمان شیلد استعفا می‌دهد چرا که متوجه می‌شود کمپانی قصد دارد تا تکنولوژی کوچک کردن مرد مورچه‌ای که او اختراع کرده است را تکثیر کند و او معتقد است که این تکنولوژی خطرناک است و تصمیم می‌گیرد تا زمانی که زنده است این اختراع را مخفی نگه دارد. پل راد نقش مرد مورچه ای را ایفا کرده و شاید در اونجر 3 حضور داشته باشد.


هالک (مارک روفالو)






ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *