دشمنان می‌خواهند از بیرون تیم ما را خراب کنند/ دعوت نشدنم به تیم ملی انگیزه‌ام را بیشتر کرد/ اعصاب طارمی را خراب کردند که موقعیت‌ها را از دست داد

8:00 - 11 آبان 1395
کد خبر: ۲۳۹۲۱۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عده‌ای که دشمن پرسپولیس هستند می‌خواهند از بیرون تیم ما را خراب کنند.

حسین ماهینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد پدر شدنش، افتتاح آکادمی فوتبالش در بوشهر، وضعیت پرسپولیس، رابط‌ اش با رامین رضاییان، عدم حضور در تیم ملی صحبت‌های زیر را انجام داد:

* قدم مایسا خوب بوده

به دنیا آمدن دخترت چه حس و حالی به زندگی تو داده؟

مسلما حس و حال زندگی من و همسرم عوض شده و زندگی ما شیرین‌تر شده است. خدا را شکر قدم مایسا برای من و تیم هم خوب بوده، ان‌شاءالله که این وضعیت ادامه دار باشد.

* می‌خواهم استعدادهای بوشهر را به ایران معرفی کنم

در مورد آکادمی که در بوشهر افتتاح کردی صحبت کن، حالا چرا بوشهر؟

من دوست داشتم که استعدادهای فوتبالی شهرم را به تیم‌های دیگر لیگ برتر و تیم‌های ملی معرفی کنم. بوشهر تقریبا یک منطقه محروم است و زیاد به آن رسیدگی نمی‌شود. خوشبختانه یکی از بهترین مربیان بوشهر یعنی آقای کریم تاجدینی که از 12 سالگی مربی خود من بود دعوتم را قبول کرد و به آکادمی اضافه شد.

نقش پدرت در آکادمی چیست؟

خب پدرم نفر اول آکادمی است و چون خودش فوتبالیست خوبی بوده می‌تواند به ما کمک کند. خودم هم هر زمان مرخصی داشته باشم به آکادمی می‌روم و چند بازیکن پرسپولیس را هم با خودم می‌برم تا هم با بچه‌ها بازی کنیم و هم روحیه به بچه‌ها بدهیم.

* نتیجه تمرینات رجبی را الان می‌بینم

اتحاد تو، طارمی و پیمان رجبی در معرفی کردن بوشهر به مردم هم جالب است.

خب ما سال‌هاست که با هم دوست هستیم و همشهری بودن‌مان هم مزید بر علت شده تا بوشهر را بیشتر به مردم نشان بدهیم. البته این را بگویم که پیمان رجبی مربی بدنساز حرفه‌ای است و من هم پیش از فصل زیر نظر او تمریناتی را انجام دادم که الان نتیجه آن را می‌بینم به خاطر همین می‌خواهم از پیمان در آکادمی هم استفاده کنم.

* ثبات مدیریتی باعث شده پرسپولیس نتیجه بگیرد

می‌خواهم در مورد وضعیت خوب پرسپولیس هم صحبت بکنی.

اگر پرسپولیس امروز خوب نتیجه می‌گیرد و تیم اول ایران است به خاطر ثبات مدیریتی است. از زمان حضور طاهری تیم آرامش پیدا کرده. پیش از این هم مدیران خوبی مانند رویانیان در پرسپولیس حضور داشته‌اند اما مدام عوض می‌شدند ولی باشگاه با ثبات مدیریتی که داشته باعث شده فکر بازیکن فقط به بازی مشغول باشد. همه این‌ها باعث شده که الان بهترین تیم ایران باشیم.

* به خاطر ژوزه نتیجه نگرفتیم

تو در پرسپولیس کهکشانی رویانیان و ژوزه هم حضور داشتی، چرا آن تیم مانند تیم این فصل پرسپولیس نتوانست نتیجه بگیرد؟

واقعا آن سال تیم خوبی داشتیم و کهکشانی بودیم ولی در شرایطی که همه چیز داشتیم به خاطر مسائل فنی با ژوزه نتیجه نگرفتیم. ژوزه شناختی از فوتبال ایران نداشت و تا خواست راه بیافتد هم از پرسپولیس رفت اما دیدید که با آمدن گل‌محمدی چه فوتبالی بازی کردیم و متحول شدیم. الان هم اگر نتیجه می‌گیریم برای این است که پرسپولیس فصل قبل هم با برانکو خوب بازی می‌کرد.

دشمنان می‌خواهند از بیرون تیم ما را خراب کنند/ دعوت نشدنم به تیم ملی انگیزه‌ام را بیشتر کرد/ اعصاب طارمی را خراب کردند که موقعیت‌ها را از دست داد

* توانستم حواشی را کنترل کنم

این فصل به خاطر 2 مسئله بین هواداران پرسپولیس محبوب شدی، هم به خاطر عملکرد فنی و هم به خاطر اینکه درگیر حاشیه نشدی.

این حاشیه‌ها را من از بیرون می‌بینم اما من این اخلاق را ندارم که به حاشیه بروم. با حرف‌هایی که در فصای مجازی و رسانه‌ها وجود داشت من، برانکو و رامین باید هر روز به حاشیه می‌رفتیم اما با لطف خدا و البته تجربه خودم هیچ‌وقت به حاشیه نرفتم و توانستم این مسائل را مدیریت کنم.

* اهل سیاه‌بازی نیستم

نوع برخوردی هم که با رامین رضاییان داشتی جالب بود، واقعا مشکلی با هم ندارید؟

این مسائل لطف خدا بوده ولی اگر کاری کردم دلی بوده و اهل سیاه‌بازی هم نیستم. اتحاد ما باعث شده که پرسپولیس الان طوری بازی کند که همه لذت ببرند.

* ناراحت نیستم و برای حضور در تیم ملی انگیزه پیدا کردم

با وجود اینکه مشکل گذرنامه تو حل شده اما به اردوی اخیر تیم ملی دعوت نشدی، چقدر امیدواری که دوباره اعتماد کی‌روش را جلب کنی؟

دعوت نشدنم به تیم ملی نظر کی‌روش بوده و من هم با آن مشکلی ندارم. من پیش از اینکه برای سربازی به ملوان بروم در تمام اردوهای تیم ملی حضور داشتم و می‌خواهم کاری کنم که نظر کی‌روش را برگردانم و دوباره ملی‌پوش شوم.

از اینکه به تیم ملی دعوت نشدی ناراحت نیستی؟

ناراحت نیستم و اتفاقا انگیزه‌ام بیشتر شده تا آنقدر خوب باشم تا کی‌روش دوباره من را به تیم ملی دعوت کند.من کی‌روش را دوست دارم و چیزهای زیادی هم از او یادگرفتم و از صمیم قلب هم دوست دارم تیم ملی به جام جهانی صعود کند.

* برانکو تصمیم‌گیرنده نهایی است

این روزها هواداران پرسپولیس و کارشناسان معتقد هستند زوج ماهینی – رضاییان در سمت راست پرسپولیس می‌تواند رویایی باشد، اینطور است؟

خودم هم زیاد در این مورد شنیدم ولی همه می‌دانند نظر اول و آخر را در این مورد برانکو می‌گیرد. برانکو هر تصمیمی بگیرد به عنوان سرباز پرسپولیس با تمام وجود آن را انجام می‌دهم.

در برخی رسانه‌ها عنوان شد که برانکو به تو و رضاییان پیشنها داده پست‌ بازی خود را تغییر بدهید، این مسئله درست است؟

باور کنید اصلال چنین چیزی وجود ندارد،‌ ما با برانکو در این مورد هیچ حرفی نزدیم.

دشمنان می‌خواهند از بیرون تیم ما را خراب کنند/ دعوت نشدنم به تیم ملی انگیزه‌ام را بیشتر کرد/ اعصاب طارمی را خراب کردند که موقعیت‌ها را از دست داد

* دشمنان می‌خواهند از بیرون تیم ما را خراب کنند

حالا فکر می‌کنی پرسپولیس بتواند این روند خوب را ادامه بدهد؟

ببینید فقط حاشیه می‌تواند تیم ما را زمین بزند، قبل از هر بازی ما دوستان می‌خواهند تیم را به حاشیه ببرند و ما را به جان هم بیاندازند اما خبر ندارند در اردوی پرسپولیس همه با هم خوب هستند. یک سری دشمن پرسپولیس می‌خواهند از بیرون تیم ما خراب کنند چون از نظر فوتبالی نمی‌توانند به ما برسند. از طریق ، از هواداران تیم می‌خواهم که حواس‌شان باشد و سوار موج حاشیه دشمنان ما نشوند.

* اعصاب طارمی را خراب نکنند می‌تواند بیشتر از 24 گل بزند

کمی هم در مورد مهدی طارمی صحبت کن، فکر می‌کنی بتواند به قول خودش امسال بیشتر از 24 گل برای پرسپولیس بزند؟

اگر تمرکز مهدی را به هم نزنند و اعصابش را خورد نکنند می‌تواند بیشتر از 24 گل هم بزند.

چه کسی تمرکز طارمی را به هم زده؟

به نظر من طارمی راحت می‌تواند در هر بازی هت‌تریک کند ولی در همین بازی با صنعت نفت هم بدشانس بود و هم شب قبل از بازی برای او حاشیه درست کردند و اعصابش را خورد کردند. اگر مهدی مقابل صنعت نفت موقعیت‌های زیادی را هدر داد به خاطر این بود که تمرکزش را به هم ریخته بودند.

تو با طارمی صحبت نمی‌کنی که از این فضا خارج شود؟

من تقریبا هر روز با مهدی حرف می زنم و سعی‌ می‌کنم هر کمکی از دستم بربیاید برای او انجام دهم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *