رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"روسیه": آمریکا فرصت تجدید قوا را برای تروریست ها و معارضان فراهم کرد

16:06 - 28 مهر 1395
کد خبر: ۲۳۴۰۷۳
نیکلای پاتروشف دبیر شورای امنیت ملی روسیه گفت: آمریکا با استفاده از فرصت مذاکرات سوریه، این موقعیت را فراهم کرد تا گروههای تروریستی و معارض تجدید قوا کنند.
 به گزارش سرویس بین الملل روزنامه ایزوستیا به نقل از این مقام روسی نوشت: خودداری آمریکا از اجرای وعده جدا کردن معارضان از تروریست ها نشانه بی میلی این کشور برای اجرای توافق بین واشنگتن و مسکو در باره سوریه است.

وی ادامه داد: آمریکا مذاکره با روسیه در باره بحران سوریه را انجام داد تا وقت کشی کند و گروههای ضدسوری فرصت لازم برای تجدید قوا را پیدا کنند.

پاتروشف یادآوری کرد: 17 سپتامبر (27 شهریور) واشنگتن ادعا کرد که بمباران پادگان دیرالزور را اشتباه انجام داده است در حالیکه نظامیان سوری هنگام حمله هواپیماهای آمریکایی و ائتلاف وابسته در محاصره داعش قرار داشتند.

مقام روسی تاکید کرد: اکنون شاهدیم آمریکا از زمان انجام مذاکره با روسیه استفاده کرده و معارضان به اصطلاح میانه رو طرف همکار واشنگتن هم به جبهه النصره می پیوندند.

وی همچنین با انتقاد از توقف همکاری های آمریکا با روسیه در باره سوریه ابراز امیدواری کرد که واشنگتن دیدگاه سازنده ای در این مورد پیدا کند و روسیه آماده بررسی تدابیر بیشتر برای بهبودی اوضاع حلب است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *