رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از پلیس فتا

19:56 - 11 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۷۹۱۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از بازدید فردای اعضای کمیسیون از پلیس فتا خبر داد و گفت که قرار است اعضای این کمیسیون از مرکز کنترل فضای کشور و مبادی ورودی کالا به کشور بازدید به عمل آورند.
کمیسیون امنیت فردا از پلیس فتا بازدید می‌کندبه گزارش گروه سیاسی ؛ سید حسین نقوی حسینی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت گفت : طبق مصوبه امروز جلسه قرار شد فردا هفت صبح کمیسیون بازدیدی از پلیس فتا داشته باشد و هفته آینده نیز بازدیدی ازمرکز کنترل فضای کشور به عمل آورند و هم‌چنین در راستای بررسی علل پدیده قاچاق  کالا بازدیدی از مبادی ورودی کالا نیز خواهد شد.

وی اجرای دقیق ممنوعیت دقیق تلفن همراه به جلسه کمیسیون به وسیله مهمانان همچون وزرا، معاونان وزرا و مدیران دستگاه‌ها را از دیگر مصوبات امروز کمیسیون عنوان کرد.

نقوی حسینی هم‌چنین گفت که در این جلسه امیر نامی رییس سابق سازمان جغرافیایی و وزیر سابق ارتباطات به عنوان مشاوره کمیسیون در امور جغرافیایی کشور انتخاب شد، هم‌چنین آیین نامه داخلی کمیسیون نیز به تصویب رسید که در آن نحوه اداره جلسه ، طرح سوال از وزرا ، کارگروه و نحوه عضویت و فعالیت در آن‌ها تعیین تکلیف شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هم‌چنین با اشاره به حضور رئیس مرکز  پژوهش ها  و معاونانش برای بررسی های راههای همکاری بیشتر و موثرتر گفت:‌ وظیفه مرکز پژوهش ها ارائه نظرات کارشناسی در مورد کلیه لوایح ارائه شده از سوی دولت و هم‌چنین طرح های نمایندگان در کنار ‌ارائه گزارشات تخصصی پیرامون موضوعات مختلف و پیرامون سفارشاتی است که از سوی نمایندگان درخواست شده است که در این جلسه آقای جلالی به توضیحاتی درباره ساختار مرکز پژوهش ها و معاونت ها خواست و از کمیسیون خواست با ارائه نظرها و دیدگاه ها به تقویت همکاری بین مرکز و کمیسیون کمک کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *