رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

اسید پاشی در تهران/ قتل پدر در جنایت آتشین/ محاکمه زنی که همسرش را با ضربه چاقو کشت

11:25 - 02 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۴۰۶۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
اسید پاشی پسر جوان به روی دختر 24 ساله سبب سوختگی شدید دختر شد، همچنین زنی که همسرش را با ضربه چاقو به قتل رسانده بود مورد محاکمه قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه ، اسید پاشی به روی دختر 24 ساله در تهران و شناسایی عامل اسیدپاشی، سقوط بالگرد اورژانس و کشته شدن تکنسین آن و همچنین آتش کشیدن پدر توسط پسر جوان از جمله مهم ترین اخبار حوزه حوادث در هفته منتهی به 2 مهر بود.

قتل پدر در جنایت آتشین

پسر جوان وقتی پدرش با ازدواجش مخالفت کرد خودرو او را گرفت و هنگام آتش زدن خودرو پدرش را نیز به آتش کشید و او را به قتل رساند.

جوانی به نام فرامرز 24 ساله به انگیزه اختلاف خانوادگی اقدام به ریختن بنزین روی یک دستگاه خوردو پژو 206 و آتش زدن آن کرده که پدرش به هویت محمود 46 ساله با اطلاع از موضوع، قصد ممانعت داشته که دچار سوختگی شدید می شود.

در نهایت با وجود انتقال مصدوم حادثه آتش سوزی به بیمارستان و انجام اقدامات درمانی بر روی وی، محمود به علت شدت سوختگی فوت می کند.

متهم در خصوص انگیزه خود برای آتش زدن خودرو 206 گفت: پدرم اقدام به گرفتن خودرو 206 شخصی ام از من کرد و این در حالی بود که من با پول خودم اقدام به خرید آن کرده بودم. شب حادثه طی یک تماس تلفنی عنوان کردم که ماشین را به آتش خواهم کشید.

متهم در خصوص شب حادثه آتش سوزی به کارآگاهان گفت: پس از تهیه چند لیتر بنزین به در منزل پدرم که ماشین پژو 206 من نیز مقابل آن پارک بود، رفتم. اقدام به ریختن بنزین روی ماشین خود کرده بودم که پدرم با شنیدن صدای فریادهای من از خانه بیرون آمد. پدرم قصد داشت تا بطری بنزین را از من بگیرد که بقیه بنزین داخل بطری را به روی صورت و بدنش پاشیدم و در نهایت او نیز دچار سوختگی شد.

با توجه به اعتراف صریح متهم ، قرار بازداشت موقت از سوی سجاد منافی آذر بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

چاقوکشی زن جوان با قتل پایان یافت

در این هفته، زن جوان که به خاطر شک به همسر او را با ضربه چاقو کشته بود پای میز محاکمه قرار گرفت.

جوانی ۲۶ ساله، در جریان نزاع و درگیری با همسرش به نام فاطمه 21 ساله مورد اصابت چاقو قرار گرفته که بلافاصله این شخص توسط اورژانس به بیمارستان منتقل و پس از ساعاتی اعلام شد که به علت اصابت ضربه جسم تیز به ناحیه سینه فوت کرده است.

همسر مقتول پس از حضور در اداره دهم به درگیری با همسرش و پرتاب ضربه چاقو به سمت وی اعتراف کرد و در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: از چندی پیش به رفتارهای همسرم مشکوک شده بودم. شب حادثه از وی خواستم تا به بهانه تماس، گوشی تلفن همراهش را به من بدهد اما او از دادن گوشی ممانعت کرد و همین موضوع باعث آغاز جر و بحث میان ما شد، ناگهان همسرم به سمت من حمله ور شد و موهای سرم را کشید. من نیز که در آن لحظه کنترل خود را از دست داده بودم، ضربه ای را با چاقوی آشپزخانه به سمت او پرتاب کردم که به سینه اش برخورد کرد.

سقوط بالگرد اورژانس در گزنک

در این هفته، سقوط بالگرد اورژانس و شهادت یکی از تکنسین های امدادی حاضر در این سانحه، از جمله اخبار مهم در حوزه حوادث بود.

ساعت 9 و 15 دقیقه صبح روز 31 شهریور، تصادف یک دستگاه کامیون و وانت در جاده هراز محدوده منظریه به اورژانس اعلام می شود.

بلافاصله یک فروند بالگرد اورژانس برای امدادرسانی به 2 مصدوم حادثه از پایگاه آمل به محل تصادف در حوالی منظریه گزنک اعزام می شود.

در نهایت پس از سوار کردن دو مصدوم تصادف، بالگرد هنگام برخاستن با کابل برق برخورد و سقوط می کند.

در این حادثه یکی از تکنسین های اورژانس مازندران کشته و یک نفر نیز مجروح شد.

اسید پاشی روی دختر 24 ساله و دستگیری فرد اسیدپاش

در هفته منتهی به 2 مهرماه، بار دیگر خبری مبنی بر اسیدپاشی در تهران منتشر شد.

مسئولان یکی از بیمارستان های غرب تهران در تماس با پلیس از سوختگی دختر24 ساله ای با اسید خبر دادند. در ادامه دختر 24 ساله به نام آرزو برای ادامه درمان به بیمارستان سوانح سوختگی منتقل شد.

با حضور ماموران اداره شانزدهم پلیس آگاهی در بیمارستان آرزو مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: هومن پسر مورد علاقه ام روی من اسید پاشیده است.

ساعت 15 روز 31 شهریور، هومن در حوالی یافت آباد شناسایی و دستگیر شد. با انتقال پسر اسید پاش به اداره آگاهی او با قبول اتهامش گفت: سه سال قبل با آرزو در خیابان پونک آشنا شدم.در این مدت با او ارتباط داشتم تا اینکه یکسال قبل هر دو معتاد شدیم.

در این مدت دختر مورد علاقه ام خودش را بچه شهرک غرب و پولدار معرفی می کرد، تا اینکه حین مصرف مواد متوجه شدم که او مرا سرکار گذاشته و یک دختر بی خانمان است به همین دلیل عصبانی شده و مایع لوله باز کن را روی او ریختم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *