برد استقلال خوزستان انگیزه پیكان را دوچندان كرد/ باید از گل‌های زده‌مان به خوبی محافظت كنیم

2:00 - 02 مهر 1395
کد خبر: ۲۲۳۶۸۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال پیكان گفت: بازی سختی مقابل استقلال خوزستان داشتیم اما این برد حسابی انگیزه پیكان را برای بازی‌های بعد بالا برد.
مهدی شیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی درخصوص پیروزی پیكان برابر استقلال خوزستان كه در آخرین دقایق به دست آمد، اظهار داشت: واقعا باید خدا را شاكر باشیم كه توانستیم در این بازی سخت و نفسگیر برنده از زمین خارج شویم. بازی سختی بود كه دو بر صفر جلو بودیم اما به یكباره روی یك غفلت و حركت ناجوانمردانه استقلال خوزستان به تساوی كشید.

وی افزود: با این حال در دقایق نهایی بازی توانستیم زود خودمان را جمع و جور كنیم و با گل امیرحسین صادقی هم سه امتیاز را به دست بیاوریم و هم اینكه طلسم نبردن‌های ما به پایان برسد.

مدافع پیكان در مورد اینكه چطور شد تیم از نظر روحی و روانی تیم در دقایق پایانی جمع و جور شد و توانست برده از زمین خارج شود و ماجرای گل استقلال خوزستان روی رعایت نكردن فیرپلی گفت: واقعا كار سختی بود. ما از ابتدا برای برد به میدان رفته بودیم و بعد كه بازی به تساوی كشیده شد آن هم روی كار غیراخلاقی بازیكنان استقلال خوزستان كه بازی را مساوی كردند به دنبال جبران بودیم.

وی افزود: می‌خواستیم حق‌مان را بگیریم و این كار آنها حسابی ما را غیرتی كرده بود. خدا را شكر فشاری كه آوردیم در نهایت منجر به پیروزی شد و دست پر از اهواز به تهران برگشتیم.

شیری درباره اینكه این پیروزی اتفاقی بود یا پیكان نشان داد می‌تواند بهترین نتایج را از این به بعد بگیرد عنوان کرد: به نظر من ما مدت‌ها بود كه خوب بازی می‌كردیم اما عملكرد فوق‌العاده پیكان تحت‌الشعاع این نبردن ما قرار گرفته بود. این برد و پیروزی مقابل استقلال خوزستان حسابی انگیزش و تمركز تیم را بالا برد و به امید خدا شروعی برای 3 امتیازهای بعدی پیكان است.

وی ادامه داد: با این حال باید بیشتر تمركز تیم ما روی این باشد كه از گل زده‌اش به خوبی محافظت كند تا بتوانیم در ادامه بدون مشكل از گل‌های زده‌مان حفاظت كرده و بازی را با برد به پایان برسانیم.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *