"کلینت ایستوود" بر فراز گیشه های هالیوود پرواز می کند / بازگشت "الیور استون" با فیلم "اسنودن" + عکس

13:30 - 30 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۳۰۹۳
جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود با ادامه صدر نشینی ساخته کلینت ایستوود و اضافه شدن فیلم های ژانر وحشت به این جدول منتشر شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود با اضافه شدن فیلم های "اسنودن"، "بچه بریجت جونز" و "جادوگر بِلِر" و ادامه صدرنشینی "سوولی" برای دومین هفته منتشر شد.



سوولی

9 سپتامبر 2016 بود که تازه ترین ساخته کلینت ایستوود به نام "سوولی" اکران خود در امریکای شمالی را آغاز نمود و به سرعت رقبا را کنار زد و رتبه اول فروش را آن خود نمود.

بازی "تام هنکس" در نقش کاپتان چلسی سولنبرگ ملقب به سوولی در کنار بازیگرانی همچون "لورا لینی"، "آرون اکهارت" و "آننا گان" در این فیلم به ایفای نقش می پردازد.

"سوولی" در دومین هفته از اکران خود به فروشی 21.7 میلیون دلار رسیده و همچنان در صدر جدول فروش سینمای هالیوود قرار دارد.



جادوگر بِلِر

جادوگر بلر نوشته "سیمون برت" به کارگردانی "آدام وینگارد" در اولین هفته فروشی به میزان 9.6 میلیون دلار را بری خود ثبت نموده و با استفاده از افت فروش اکثر فیلم های جدول در رتبه دوم استاده است.

"جیمز آلن مک کوئن"، "کالی هرناندز" و "کوربین رِیید" بازیگرانی نقش های اصلی این فیلم از ژانر وحشت سینمای امریکا را بازی می کنند.

این فیلم در ادامه فیلمی با همین نام ساخته شده است. لیزا شخصیت اصلی فیلم که در قسمت اول با مشکلات فراوانی از سمت خواهر جن زده اش روبرو شده بود پس از مرگ او به زندگی خود ادامه می دهد تا اینکه در یک فیلم گم شده متوجه می شود خواهرش نمرده است.



بچه بریجت جونز

"بچه بریجت جونز" پس از حضور در جشنواره هایی همچون لندن و تورنتو بالاخره اکران خود در سینمای هالیوود را آغاز نمود.

این فیلم با بازی رنه زلوگر، کالین فرث و پاتریک دمپسی و به کارگردانی شون مک کوآیر در اولین هفته اکران خود توانسته 8.6 میلیون دلار بفروشد و در جایگاه سوم فروش هفتگی سینمای هالیوود بایستد.

بریجیت جونز بر اساس سریالی با همین نام در سه نسخه سینمایی ساخته شده که این قسمت نسخه سوم آن می باشد. رنه زگولر بازیگر نقش بریجیت در این فیلم پس از بارداری با مشکلات زیادی در کار روبرو می شود.



اسنودن

آخرین ساخته کارگردان 70 ساله امریکایی "الیور استون" بالاخره پس از هفته ها تبلیغات در فضای رسانه و بحث و نقدهای فراوان در جشنواره های بین المللی اکران شد.

"اسنودن" بر اساس کتاب "پرونده های اسنودن" اثر لوک کاردینگ و کتاب "عصر اختاپوس" اثر آناتولی کوچیرینا نویسنده روس ساخته شده است. "جوزف گوردون لویت" ستاره هالیوود در فیلم نقش ادوارد اسنودن را بازی می کند.

این فیلم اما برخلاف انتظار فروشی مناسب با نام کارگردان خود نداشته و این هفته جایگاه چهارم باکس آفیس را در اختیار دارد. سنودن این هفته فروش نامید کننده 8 میلیون دلار را ثبت کرده است.



نفس نکش

فیلم ترسناک "نفس نکش" این هفته هم دو پله دیگر سقوط کرد و با 5.6 میلیون دلار فروش در جایگاه پنجم ایستاد. این فیلم که در حال حاضر در هندوستان به فروش بسیار خوبی رسیده در امریکا مخاطبان خود را در حال افت می بیند.

"نفس نکش" ساخته "فدا آلوارز" و با بازی "استفان لانگ"، "جین لِوی" و "دیلن مینِته" است چهارمین هفته از اکران خود را به پایان رسانده است.



فیلم های "زمانی که شاخه می شکند" با 5.5 میلیون دلار، "جوخه انتحار" با 4.7 میلیون دلار، "رابینسون کروزوئه" با 2.8 میلیون دلار"، "کوبو و دو تار" با 2.5 میلیون دلار و "اژدهای پیت" با 2.2 میلیون دلار در رتبه های ششم تا دهم جدول فروش سینمای هالیوود قرار گرفته اند.

از نکات قابل توجه باکس آفیس این هفته از هالیوود، حضور سه فیلم از ژانر وحشت است. سقوط یکباره "وقتی که شاخه می شکند" از جایگاه دوم به رتبه ششم نیز از دیگر نکات این جدول بود. بالاخره پس از شش هفته فیلم مادران بد از جمع ده فیلم پرفروش هالیوود جدا شد.

















ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *