رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور بازیگر سینما و تبریک او به منصوریان/ تمرینات اختصاصی سه بازیکن زیر نظر «جونز»

19:22 - 27 شهريور 1395
کد خبر: ۲۲۲۱۵۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
حضور امیر نوری، بازیگر سینما و تلویزیون و شوخی‌های او با رحمتی تمرین آبی‌پوشان را تحت تاثیر قرار داد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی میزان، نخستین تمرین تیم استقلال پس از دربی 83 پایتخت عصر امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* در شروع تمرین، علیرضا منصوریان دقایقی برای بازیکنان به صحبت پرداخت و به آنها گوشزد کرد مسائل دربی و نتیجه آن را فراموش کرده و به فکر ادامه رقابت‌های لیگ باشند.

* بازیکنان ترکیب اصلی به نرم‌دویی و ریکاوری پرداختند. آنها پس از دویدن چند دور، به گوشه‌ای از زمین رفتند و با استفاده از وسائل خاصی، ماساژ گرفتند. 

* سایر بازیکنان، تمرینات ویژه‌ای داشتند و به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

* بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی دیدار مقابل پرسپولیس به پس از انجام تمرینات هوازی، به پاسکاری در فضای کوچک، ارسال از کناره‌ها و شوتزنی به سمت دروازه مشغول شدند.

* لئوناردو پادوانی، آرش افشین و مجتبی حق‌دوست سه بازیکن استقلال زیر نظر جونز مربی بدنساز انگلیسی تیم، کار را دنبال کردند.

* امیر نوری بازیکن سینما و تلویزیون کشورمان نیز در محل تمرین حاضر شد. او در این باره گفت: آمدم تا کسب نتیجه تساوی در تمرین را به بچه‌محل‌مان تبریک بگویم. در ضمن مگر من تتلو هستم که نتوانم در محل تمرین استقلال حاضر شوم؟!

* امیر نوری سپس به سمت بازیکنان استقلال رفت و با آنها به خوش‌وبش پرداخت. شوخی‌های نوری با مهدی رحمتی تمامی نداشت و مشخص بود این دو نفر از قبل نیز رفاقتی با یکدیگر داشتند. نوری در صحنه‌ای، به پشت دروازه‌ رفت و از رحمتی خواست اگر می‌تواند، او را در آن قسمت از زمین تمرین، هدف شوتزنی با توپ قرار دهد!

* امید ابراهیمی که در دربی از ناحیه پای چپ دچار آسیب دیدگی جزیی شده بود، با بانداژ و یخ‌درمانی به سمت رختکن رفت تا ماساژ بگیرد.

* بازیکنان اصلی استقلال پس از حدود 20 دقیقه تمرین کنار زمین به رختکن رفتند.

* آخرین مرحله تمرین، فوتبال در فضای کوچک بود. علی چینی و محمد خرمگاه، بازیکنان را به سه گروه تقسیم کردند و در یک سوم از زمین، با آنها تمرین فوتبال و پاسکاری در یک فضای کوچک را برگزار کردند.

* در پایان تمرین، امیر نوری به سمت علیرضا منصوریان رفت و بابت اینکه استقلال توانست در دربی به هدف خود برسد، به سرمربی استقلال تبریک گفت.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *