رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مشکل بدنی باعث می‌شود نتوانیم خوب بازی کنیم/ از هفته چهارم به بعد تیم ما را ببینید

7:00 - 09 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۲۶۵۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم ما دیر بسته شده و مشکل بدنی داریم و فکر می‌کنم تعطیلات پس از هفته چهارم فرصت خوبی است به شرایط آرمانی برسیم.
قاسم دهنوی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد بازی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر شانزدهم اظهار داشت: بازی بدی نبود و موقعیت‌های زیادی روی هر دو دروازه‌ ایجاد شد ولی در نهایت هیچ کدام به گل تبدیل نشد. فکر می‌کنم می‌توانستیم به گل برسیم و بازی را ببریم ولی از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم

وی ادامه داد: تیم ما دیر بسته شده و مشکل بدنی داریم و به همین دلیل از دقیقه 60 به بعد بدن‌هایمان تخلیه می‌شود. این تیم به زمان احتیاج دارد و تعطیلی لیگ بعد از هفته چهارم به نفع تیم‌هایی مثل صبا است که دیر بسته شده‌اند و می‌توانیم بعد از این تعطیلی با شرایط بهتری در لیگ حاضر شویم. البته در سه بازی بعدی مان مشخص نیست چه نتایجی بگیریم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: من قبلاً هم سابقه همکاری با صمد مرفاوی و ساکت الهامی را داشته‌ام و شناخت خوبی از هم داریم. می‌دانم از من در زمین چه می‌خواهند و برای همین بهتر می‌توانم به تفکرات تاکتیکی کادرفنی عمل کنم.

دهنوی در پایان گفت: ساعت برگزاری بازی‌ها برای بازیکنان خوب است ولی برای تماشاگران نه. ورزشگاه یادگار امام (ره) قم خارج از شهر است و برای مردم سخت است بخواهند دوازده شب از آنجا به شهر برگردند. در کل در مواقع عادی هم هیچ وقت ورزشگاه ما پر نمی‌شود. مگر بازی با استقلال یا پرسپولیس که در این بازی‌ها هم استادیوم آبی یا قرمز می‌شود.

انتهای پیام


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *