مردم سریال‌های ماهواره‌ای را به ما ترجیح نمی‌دهند/کارهای پیشنهادی ضعیف است

14:30 - 09 مرداد 1395
کد خبر: ۲۰۱۸۸۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
حمیدی با اشاره به اینکه در روند حضور بازیگران تلویزیونی در تولیدات صدا و سیما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده گفت: با وجود تغییراتی که در سازمان صدا و سیما رخ داده باید منتظر رویدادهای خوب باشیم.
زهره حمیدی بازیگر عرصه تلویزیون و تئاتر کشورمان در گفت وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: متاسفانه تا این لحظه هیچ اتفاق خاصی در رابطه با حضور تعداد زیادی از بازیگران در آثار تلویزیونی رخ نداده است.

وی ادامه داد: کم و بیش فیلم هایی در حال ساخته شدن است اما شاهد موفقیت خاصی در بازیگران تازه کار نیستیم و نکته جالب این است که وقتی مردم ما را می بینند بسیار گله‌مند هستند که چرا ما قدیمی‌ها در آثار حضور نداریم.

حمیدی تصریح کرد: من در پاسخ به ابراز دلتنگی مردم، از آنها سوال می کنم که آیا شما ماهواره تماشا می کنید؟ و آنها جواب می دهند که وقتی بازیگری را نشناسیم علاقه ای به تماشای برنامه موردنظر به خصوص که در شبکه های ماهواره‌ای درحال پخش باشد نداریم و با بازیگرانی مثل شما زندگی کرده ایم و حتی اگر دو نفر از بازیگران قدیمی را در یک سریال ببینیم ما را برای تماشای ادامه آن سریال بیشتر جذب می کند.

این بازیگر سریال های تلویزیونی در ادامه صحبت های خود یادآور شد: پیشنهاد کار وجود داشته اما پیشنهاد درخور توجهی نبوده است و فیلمنامه های خوبی هم نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تغییراتی که در رده مدیران سازمان صدا و سیما اتفاق افتاده باید منتظر وقوع اتفاق های خوب باشیم که شرایط فعلی را تغییر دهد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *