رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ماهینی: دست هواداران را می‌بوسم/ باید خودم را به بقیه برسانم

12:15 - 30 تير 1395
کد خبر: ۱۹۹۸۵۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای رسیدن به شرایط بدنی کار دارم و انشاءالله بتوانم خودم را ظرف یکی، دو هفته آینده به سایر نفرات برسانم.

به گزارش گروه ورزشی ، حسین ماهینی در خصوص دیدار روز گذشته پرسپولیس و خونه به خونه اظهار داشت: قبل از هر چیز باید از تماشاگران و هواداران تشکر کنم. وقتی برای گرم کردن وارد زمین شدیم از دیدن آن جمعیت برای یک بازی دوستانه تعجب کردیم و باید بگویم دست تک تک آنها را می‌بوسیم.

وی ادامه داد: عجیب است که برای یک بازی دوستانه آن هم برابر تیمی از لیگ یک، 13 تا 14 هزار هوادار عاشق می آیند و امیدوارم بتوانیم جواب این خوبی‌ها را بدهیم.

ماهینی درباره شرایط خود و تیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه من نتوانستم به اردوی اوکراین بروم و به این دلیل از نظر بدنسازی عقب ماندم. در آخرین بازی تدارکاتی هم یک نیمه بازی کردم و هنوز برای رسیدن به شرایط بدنی کار دارم و انشاءالله بتوانم خودم را ظرف یکی، دو هفته آینده به سایر نفرات برسانم. بچه‌های تیم هم تازه از بدنسازی آمده‌اند و زمان لازم است بدن‌ها خودش را کاملا رها کرده و در فرم مورد نظر خودشان قرار بگیرند. همچنین زمانی لازم داریم تا با توجه به تغییر نفرات، خودمان را بیشتر هماهنگ کنیم.

انتهای پیام



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *