رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نسل جدید MVM X33 در راه بازار

9:29 - 29 تير 1395
کد خبر: ۱۹۹۲۸۰
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
نسل سوم شاسی بلند مدیران خودرو(ام وی ام ایکس 33 جدید) در نمایشگاه مشهد رونمایی و به زودی به بازار عرضه می شود.
به گزارش گروه اقتصاد ، امیرحسن امیری معاون بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو در حاشیه مراسم رونمايي خودرو آريزو 5 در پانزدهمین نمايشگاه خودرو شيراز اظهار داشت: به زودی نسل سوم خودرو X33 با نام تجاری X33 S توسط شرکت مدیران خودرو رونمایی و به بازار عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: خودروی X33 به عنوان تاثیر گذارترین شاسی بلند تولید داخل در بازار، پس از گذشت بیش از 5 سال از ورودش به بازار عملکرد خوبی را به لحاظ فروش و تجربه رانندگی ارائه نموده و عددی بیش از 50 هزار دستگاه را در کارنامه فروش خود ثبت کرده است.

امیری با اشاره به اینکه دو نسل قبلی این خودرو در بازار با استقبال خوبی مواجه شده است افزود : فروش جهانی این خودرو نیز بالغ بر 1 میلیون دستگاه گزارش شده است که در این رده قیمتی عدد قابل توجهی است.

معاون بازاریابی و فروش شرکت مدیران خودرو افزود: در نسل سوم این خودرو  تغییرات عمده ای در بخش نمای بیرونی، داخلی و آپشن های آن نسبت به مدل قبلی داده شده است از جمله این تغییرات استایل مدرن و زیبای تریم داخلی دو رنگ مشکی و قرمز این شاسی بلند است که چاشنی خاصی از ترکیب تکنولوژی و صنعت مد به این خودرو اضافه کرده است همچنین بدنه خودرو نیز به صورت دو رنگ عرضه خواهد شد.

وی تصریح کرد: مدل جدید این خودرو در دو تیپ دنده ای و اتوماتیک با گیربکس CVT که هم اکنون مراحل تست های پیش از ورود خود را طی می کند در صف تصمیم گیری مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو برای ورود به بازار کشور است.

امیری گفت: تکنولوژی بالاتر و طراحی شیک تر و به روز تر این خودرو به طور قطع بر قدرت رقابتی این مدل شاسی بلند خواهد افزود از این رو انتظار می رود برنامه فروش موفقی را نیز همچون مدل های قبلی تجربه کند.


Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *