اجرای برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان در نمایشگاه قرآن کریم/بازدید معاون هنری ارشاد از آثار هنری

22:10 - 06 تير 1395
کد خبر: ۱۹۰۴۹۰
اجرای برنامه های ویژه کودکان ونوجوانان که با حضور گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما در نمایشگاه قرآن کریم تحقق پیدا کرده، یکی از بخش های قابل توجه و در عین حال پرطرفدار در این رویداد قرآنی است.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، یکی از اتفاق های قابل توجه در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن کریم، حضور گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما در این محل فرهنگی و ضبط برنامه کودک عمو مهربان و خاله رویا است.

این گروه هر شب از ساعت 21 تا 22 در بخش کودک نمایشگاه بیست و چهارم قرآن کریم حضور پیدا می کند و به اجرای بخش های نمایشی، گزارشی و داستان های قرآنی می پردازند. همانطور که شعار نمایشگاه امسال قرآن کریم پیش به سوی فهم قرآن نامگذاری شده مسئولان نیز طی بازدید از نمایشگاه بر این شعار تأکید کردند.

علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یکی از مسئولانی بود که ضمن تأکید بر شعار امسال نمایشگاه قرآن از دیگر بخش های بزرگترین رویداد قرآنی کشور نیز بازدید کرد.

معاون هنری وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در این دیدار همچنین از آثار و صنایع دستی نمایشگاه که یکی از پرطرفدارترین بخش ها به شمار می رود هم، بازدید کرد که دیدن از دو اثر خانم البرزی یکی از قسمت های بازید وی از نمایشگاه قرآن بود.

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در روزهای پایانی برگزاری خود از ساعت 17 تا 23:30 میزبان علاقمندان ا ست که این ساعت نسبت به گذشته یک ساعت افزایش پیدا کرده است.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *