به خاطر آل‌اسحاق گزينه‌هايم را از دست دادم / اگر منصوريان به ما هم گفته بود حالا اينقدر گرفتار نبوديم

8:30 - 30 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۷۴۷۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان نفت تهران گفت:‌ آل‌اسحاق بايد پاسخگوي آه و نفرين‌های ما باشد و ای كاش منصوريان به ما هم گفته بود می‌خواهد فسخ كند تا اينقدر گرفتار نبوديم.

وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره آخرین وضعیت نفت و اینكه شرایط به چه صورت است، اظهار داشت: هنوز هیچ خبری نیست. آقایانی که می‌گفتند امروز فردا قرار است جواب بدهیم حالا یا جواب تلفن نمی‌دهند یا به زور گوشی خودشان را برداشته و به ما پاسخ می‌دهند و می‌گویند هیچ چیز دست ما نیست و ما نباید پاسخگو باشیم.

وی افزود: فقط هنگام مصاحبه کردن ما مسئولان باشگاه را می‌بینیم. آل‌اسحاق که اصلا جوابگو نیست و من نمی‌دانم ایشان چکاره در باشگاه هستند که مدام حرف از اجازه نداشتن رفتن یا نرفتن بازیکنان می‌زنند در حالی‌که می‌گوید کاری از دست‌شان خارج شده است. بعد تجمعی که داشتیم به من گفت پیام بده تا کارت را جلو بیندازم اما بعد هرچه زنگ زدم و پیام دادم هیچ پاسخی نداد و بعد هم که گوشی را برداشت گفت هیچ پیغامی‌از سمت تو نیامده است. الان شنیدم دو شرکت تهرانی باشگاه را قرار است در اختیار بگیرند و امیدوارم اگر آقایان اجازه بدهند این اتفاق بیفتد.

دروازه‌بان نفت تهران درخصوص اینكه استقلال خوزستان گفته دیگر منتظر تو نمی‌ماند و دنبال دیگر گزینه‌ها خواهند رفت، اظهار داشت:‌ حق دارند و واقعا دست‌شان درد نکند. روز اول قرار بود 4 روز به خاطر من بایستند اما لطف داشتند و تا حالا دو هفته منتظر من هستند. به هرحال پورموسوی حق دارد به هر نحوی که دوست دارد در مورد آینده تیمش تصمیم بگیرد.

وی ادامه داد: خدا کند هرچه زودتر تکلیف روشن شود چون همه رفته‌اند و فقط ما 4، 5 نفر مانده‌ایم. من مدام روی قول آل‌اسحاق تیم استقلال خورستان و آقای پورموسوی را امروز و فردا کردم و جا دارد بازهم از لطف سرمربی و فرشاد بختیاری‌زاده مربی دروازه‌بان‌های استقلال تشکر کنم. ای کاش قنبرزاده و آل‌اسحاق همان روز به ما می‌گفتند این کار را نمی‌توان کرد تا آنها را معطل نمی‌کردم. باور کنید آه و ناله من و خانواده‌ام پشت سر آل‌اسحاق است و باید جواب بدهد که با این کارهایی که انجام داد باعث شد گزینه‌های خوبی از جمله استقلال صنعتی را از دست بدهم. من نمی‌دانم آل‌اسحاق ما را چه چیزی فرض کرده که اینقدر از بالا حرف می‌زند و عین خیالیش نیست.

شیخ‌ویسی درخصوص اینكه او برخلاف ادعایش طبق اظهارنظر قنبرزاده بیشتر از 50 درصد دریافت كرده است،‌ گفت: اصلا این‌طور نیست. همان موقع که جریمه‌ها را بخشیدند در دو، سه هفته مانده به پایان لیگ که بچه‌ها در هتل شرق تجمع کرده بودند و قنبرزاده آمد قول دادن صورتحساب مالی به همه بچه‌ها داد که چند روز بعد در اختیار ما قرار گرفت.

وی افزود: آنجا مشخص شد که بچه‌ها کمتر از 50 درصد گرفته‌اند و دریافتی آنها بین 20 تا 40 درصد متغیر بود. متاسفانه برای گرفتن فسخ هم رفتیم که باشگاه و شخص آل‌اسحاق نامه زده بودند که فسخ ندهند. متاسفانه بعد از فسخ گرفتن منصوریان و بیرانوند به سازمان لیگ نامه دادند كه فسخ ندهید. مگر بین ما چه تفاوتی وجود دارد. علیرضا منصوریان یادم هست گفت بچه‌ها از همین حالا اردوی آنتالیا را هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم و حالاحالاها با هم خواهیم بود. لیگ که تمام شد ایشان رفت فسخ گرفت و رفت به دنبال زندگی خودشان. به هرحال این حق علی آقا بود و شاید این اتفاق امسال نه سال دیگر می‌افتاد اما ایشان چون شرایط را می‌دانست اگر به ما می‌گفت ما الان اینقدر گرفتار نبودیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *