رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دومین نمایشگاه «حجم گرایی در مد» افتتاح می‌شود

18:40 - 14 خرداد 1395
کد خبر: ۱۸۱۳۴۷
دومين نمايشگاه حجم گرايى در مد با حضور چهره‌هاى هنرى و فرهنگى، ارزشى و پژوهشى و طراحان مد و لباس ايرانی در فرهنگسرای اندیشه افتتاح می‌شود.
به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، نمايشگاه حجم گرايى در مد که مدراطورى آن برعهده محمدسليمى و گرافيك آثار باهنرمندى محمدرضا صابريان است با حضور چهره هاى هنرى و فرهنگى، ارزشى و پژوهشى و طراحان مد و لباس ايرانى با رونمايى از ٧ اثر و اهدا به ٧ يادگار ماندگار افتتاح مى‌شود.
 
پيش از اين نخستين نمايشگاه  حجم گرايی در مد به همت طراحان لباس ايرانى، در دى ماه٩٤ در  بنياد نياوران برگزار شد که  با استقبال گسترده مخاطبين مواجه شده بود.
 
درآيين افتتاحيه كه ۱۶ خرداد ساعت ١٨ در فرهنگسراى انديشه برگزار مى‌شود از هنرمندانی چون محمدصالح علا، ابوالفضل جليلى، گيتى خامنه، فرزندان محمدجهان‌آرا، حجت اشرف‌زاده، فريدون آسرايى و... تقدير خواهد شد.   
 
اين نمايشگاه هنرى با اجراى مدوگرافى برروى بيش از سى لباس از ١٦ لغايت ٢١ خردادماه ٩٥ با مشاركت فرهنگسراى انديشه و زيرنظركارگروه ساماندهى مدولباس وزارت ارشاد در نگارخانه اصلى انديشه آماده بازديد علاقمندان خواهد بود.
 
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به نگارخانه اندیشه واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سید خندان، بوستان اندیشه مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۸۷۶۵۰۹۰ تماس بگیرند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *