رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پیشرفت های کشور در دوعرصه ی هسته ای و موشکی ، الگویی برای پیشرفت های کشور در دیگر زمینه ها است

2:35 - 06 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۸۰۷۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
سردار سید مرتضی میریان گفت: دیگران مانع تراشی زیادی کردند که ایران به فناوری موشکی دست پیدا نکند ولی ما روی پای خود ایستادیم و از صفر به صد این دو عرصه دست پیدا کردیم و این می‌تواند در دیگر عرصه ها نیز برای ما الگو باشد.
پیشرفت های کشور در دوعرصه ی هسته ای و موشکی ، الگویی برای پیشرفت های کشور در دیگر زمینه ها استبه گزارش گروه سیاسی ،سردار سید مرتضی میریان جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه، در مصاحبه با برنامه "بدون خط خوردگی" رادیو گفت و گو با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) و صحبت هایی که ایشان در این مراسم داشتند ،اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی خود در این دیدار به دو مولفه اصلی انقلاب که شامل استکبار ستیزی و دفاع از مظلوم است و در واقع ذات انقلاب اسلامی بر اساس آن مبتنی است،‌اشاره کردند.

سردارسید مرتضی میریان با بیان اینکه مشکل استکبار نیز با انقلاب اسلامی به خاطر این دو مولفه است و اینکه چرا انقلاب از مظلومان دفاع می‌کند و در حال مبارزه با ظالمان است، ادامه داد:  مقام معظم رهبری  در این سخنرانی  خود مطرح کردند که دو طرف حق و باطل دارای قدرت هستند گرچه طرف خیر دارای منابع قدرت بی شماری است که مهمترین آن اعتقاد به خداوند و اعتماد به راهی است که انتخاب کرده است.

وی با بیان اینکه ما با توکل بر خدا می‌توانیم روی خواسته‌های خود بایستیم ادامه داد:  امام خمینی(ره) نیز در جریان پیروزی انقلاب اسلامی با توکل به خداوند و امت قهرمان ایران توانست در برابر قدرت های بزرگ آن موقع و رژیم پهلوی بایستد .

میریان در بخش دیگری از صحبت های خود در این مصاحبه با اشاره به توانمندی های ایران در عرصه موشکی و هسته‌ای افزود:‌ دیگران مانع تراشی زیادی کردند که ایران به این فناوری ها دست پیدا نکند ولی ما روی پای خود ایستادیم و از صفر به صد این دو عرصه دست پیدا کردیم و این می‌تواند در دیگر عرصه ها نیز برای ما الگو باشد.

این مقام مسؤول در سپاه پاسداران با بیان اینکه حدود ده درصد از منابع غنی دنیا در کشور ایران قرار دارد و ایران به صورت بالقوه دارای سرمایه بسیار زیادی است، ادامه داد:  اگر همگی به شعار ما می‌توانیم اعتقاد و ایمان داشته باشیم یقین بدانید که خواهیم توانست قله های پیروزی را یکی پس از دیگری فتح کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *