از بازگشت پیکان و نفت آبادان تا اولین حضور ماشین‌سازی در لیگ برتر

8:58 - 05 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۷۷۹۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم‌های پیکان تهران، ماشین‌سازی تبریز و صنعت نفت آبادان توانستند به لیگ برتر صعود کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، در پایان لیگ دسته اول آزادگان تیم‌های پیکان تهران، صنعت‌نفت آبادان و ماشین‌سازی تبریز توانستند جواز حضور در لیگ برتر را کسب کنند.

تیم پیکان تهران که در لیگ چهاردهم به لیگ دسته اول سقوط کرده بود پس از گذشت یک فصل به لیگ برتر بازگشت. این تیم که علیرضا مرزبان را روی نیمکت خود می‌دید مقتدرانه توانست به لیگ برتر صعود کند. پیکانی‌ها با کسب 70 امتیاز توانستند قهرمان لیگ دسته اول شوند.در حال حاضر مسئولان این تیم به دنبال انتخاب یک مربی جدید هستند، زیرا مرزبان از جمع پیکانی‌ها جدا به تیم خونه به خونه پیوسته است.

ماشین‌سازی تبریز توانست برای اولین بار صعود خود را به لیگ برتر جشن بگیرد. این تیم که زمانی جزو تیم‌های مطرح شهرستانی محسوب می‌شد پس از سال‌ها خودش را به سطح اول فوتبال ایران رساند. سرمربیگری ماشین‌سازی بر عهده رسول خطیبی است و در لیگ شانزدهم هم این مربی هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت. ماشین‌سازی دومین تیم صعود کننده به لیگ برتر بود که توانست 63 امتیاز کسب و به لیگ برتر صعود کند.

سومین تیم صعود کننده به لیگ برتر تیم صنعت نفت آبادان است. این تیم که جای خالی‌اش در سطح اول فوتبال کشورمان احساس می‌شد پس از گذشت دو سال توانست بار دیگر به لیگ برتر صعود کند. سرمربیگری این تیم بر عهده دست‌نشان است. اما باید دید در لیگ برتر این مربی روی نیمکت صنعت‌نفت خواهد نشست یا یک مربی دیگر هدایت این تیم را بر عهده خواهد گرفت. صنعت‌نفت آبادان در پایان لیگ دسته اول با کسب 62 امتیاز جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد.

انتهای پیام /  



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *