«پریا» درپایان راه است

23:50 - 04 خرداد 1395
کد خبر: ۱۷۷۵۸۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
اسماعیل عفیفه تهیه کننده سریال «پریا» گفت: تصویربرداری سریال «پریا» به کارگردانی حسین سهیلی زاده روز جمعه در روستایی حوالی کرج به پایان رسید.
«پریا» درپایان راه است
به گزارش گروه فرهنگی ،به نقل از روابط عمومی رسانه ملی،  اسماعیل عفیفه با اشاره به زمان پخش این سریال در ماه رمضان گفت: آخرین خبری كه از سمت دوستان در سازمان صدا و سیما به من اعلام شده است این بوده كه سریال بعد از ماه رمضان پخش خواهد شد، اما این تصمیم هم هنوز قطعیت ندارد.

این تهیه كننده همچنین افزود: در حال حاضر گروه تولید طبق تقسیم بندی‌هایی كه از پیش داشتیم، مشغول تدوین هستند و اگر به ما اعلام كنند كه سریال در ماه رمضان پخش می‌شود، به راحتی «پریا» را در 30 قسمت تدوین می ‌كنیم.

عفیفه ادامه داد:‌در حال حاضر25 قسمت به طور كامل تدوین شده و مابقی قسمت‌ها را در خط تدوین قرار دادیم.همچنین8 قسمت صداگذاری و موسیقی انجام شده است.

وی درباره شبكه پخش كننده این سریال نیز گفت:‌ سریال «پریا» از ابتدا برای شبكه سه سیما تصویب شده بود، اما با تغییراتی که در زمینه تعیین رئیس جدید صورت گرفته، احتمال تغییر شبکه پخش کننده وجود دارد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: كیوان جوانی است كه عاشق دخترخاله‌ اش پریا می‌شود و این دو بعد از مشكلات فراوان با یكدیگر ازدواج می‌ كنند. همچنین ماجراهایی در ادامه سریال وجود دارد كه داستان آن را رقم می‌زند.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *