انتخاب طارمی به عنوان بهترین بازیکن فصل در شب استقلالی شدن 90!

8:13 - 28 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۴۶۰۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
برنامه 90 شب گذشته به بررسی اتفاقات فوتبال ایران پرداخت.
به گزارش گروه ورزشی ، برنامه نود این هفته شب گذشته روی آنتن رفت. این برنامه اختصاص به بررسی  هفته آخر لیگ پانزدهم، داشت.

* نظرسنجی برنامه اختصاص داشت به انتخاب بهترین بازیکن لیگ پانزدهم که در این نظر سنجی نام 9 گزینه مطرح شده بود که در نهایت مهدی طارمی با 47.9 درصد آرا جلوتر از مهدی رحمتی به عنوان بهترین بازیکن فصل از نگاه بینندگان انتخاب شد.

* مسعود مرادی به عنوان کارشناس داوری در استودیو برنامه حضور پیدا کرد. کارشناس داوری برنامه نود اعتقاد داشت که داور دیدار صبای قم و استقلال باید یک پنالتی دیگر هم برای استقلال اعلام می‌کرد.

مرادی اعتقاد داشت داور دیدار پرسپولیس و راه آهن باید در در دقیقه 65 یک پنالتی به نفع تیم میزبان اعلام می‌کرد اما او هم به مانند دیگر کارشناسان داوری اعتقاد داشت پنالتی گرفته شده برای پرسپولیس در این دیدار اشتباه بود.

* در بخش بعدی عبدالله ویسی به اتفاق موسی کولیبالی، رحیم زهیوی و محمد طیبی در برنامه حضور پیدا کردند که البته جام قهرمانی را هم به همراه خود داشتند. ابتدا ویسی به سوالات مطرح شده از سوی مجری برنامه پاسخ داد و در ادامه 3 بازیکن مذکور پاسخگوی سوالات بودند.

* در لابه‌لای صحبت‌های بازیکنان استقلال خوزستان؛ طیبی در مورد خودش گفت که پیش از این کارگر آشپزخانه و رستوران بوده که حالا موفق شده قهرمان لیگ برتر شود. همچنین کولیبالی به مجری برنامه گفت به دلیل خستگی زیاد سرحال نیست و در بخشی دیگر از حرف هایش از عبدالله ویسی با بیان خاطره‌ای تقدیر کرد.

* در پایان برنامه هم به صورت اجمالی در خصوص هفته پایانی لیگ یک صحبت شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *