رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مسئولان بانک سرمایه چوب بی تجربگی‌شان را می‌خورند/ شکایت بازیکن صرب جهانی شده

0:01 - 27 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۷۴۰۲۸
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: بازیکن صرب تیم بانک سرمایه از طریق فدراسیون جهانی در مورد مراحل کارش اقدام کرده و قرار است دادگاه ویژه در این خصوص تشکیل شود.
سعید درخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد شکایت بازیکن صرب بانک سرمایه از این تیم به فدراسیون جهانی اظهار داشت: بازیکن صرب تیم بانک سرمایه بدون آنکه حتی یک بازی انجام دهد شکایتش را به فدراسیون جهانی برده است.

وی  افزود: مسئولان تیم بانک سرمایه بدون اینکه مراحل اداری و قانونی را سپری کنند بعد از این که بازیکن صرب 40 روز با آنها تمرین کرده بود در نخستین هفته لیگ و اولین بازی اعلام کردند که قصد همکاری با او در طول فصل را ندارند و عذرش را خواستند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال ادامه داد: باشگاه بانک سرمایه تجربه زیادی در تیم‌داری نداشت و با وجود این که این بازیکن صرب قرارداد رسمی منعقد کرده بودند و آن را در فدراسیون جهانی به ثبت رسانده بودند در زمان خداحافظی با وی هیچ گونه تسویه حسابی را انجام ندادند.

درخشنده تصریح کرد: با توجه به کم تجربگی مسئولان بانک سرمایه و نداشتن اطلاعات کافی در خصوص نقل و انتقالات هم‌اکنون مشکلات عدیده‌ای در این خصوص برای آن ها به وجود آمده و این بازیکن از باشگاه شکایت کرده است. بازیکن صرب تیم بانک سرمایه از طریق فدراسیون جهانی در مورد مراحل کارش اقدام کرده و قرار است دادگاه ویژه در این خصوص تشکیل شود.

وی افزود: در صورتی که مشکل بانک سرمایه برطرف نشود آنها از حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا محروم خواهند شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *