رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

درخواست کمک 2 میلیارد دلاری از کنگره برای "افغانستان و پاکستان"

14:10 - 11 ارديبهشت 1395
کد خبر: ۱۶۷۱۴۱
نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا،از کنگره آمریکا درخواست کمک 2 میلیارد دلاری برای افغانستان و پاکستان کرد.
درخواست کمک 2 میلیارد دلاری از کنگره برای  به گزارش سرویس بین الملل نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا،از کنگره آمریکا درخواست کمک ۲ میلیارد دلاری برای افغانستان و پاکستان کرد.
 
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از "طلوع نیوز"، "ریچارد اولسون" نماینده ویژه رئیس جمهور آمریکا در امور افغانستان از کنگره این کشور درخواست کمک دو میلیاردی برای افغانستان و پاکستان کرد.
 
ریچارد اولسون گفت: این بودجه ۱.۲۵ میلیارد و ۷۴۲ میلیون دلار است و برای دست‌ یافتن آمریکا به منافع ملی در افغانستان و پاکستان در نظر گرفته‌است. این کمک ‌ها برای بخش نظامی و غیر نظامی در نظر گرفته شده است.
 
از این مبلغ ۱.۲۰ میلیارد برای افغانستان درخواست شده است و این مبلغ برای حفظ و گسترش دستاوردهای ۱۴ سال و تعهدات آمریکا برای کمک به افغانستان تا سال ۲۰۱۷ در نظر گرفته شده است.
 
وی در ادامه سخان خود تصریح کرد بر طبق توافقنامه استراتژیک پاکستان باید با تمام گروههای تروریستی مبارزه کند. ما از پاکستان انتظار داریم که به تعهداتش که در نشست‌های چهارجانبه صلح افغانستان وعده داده‌ است، عمل کند و با گروههای تروریستی از جمله گروه تروریستی "شبکه حقانی"به شدت مبارزه نماید.
/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *