مذاكره با 15 شركت پتروشيمي جهان براي همكاري مشترك

4:00 - 28 فروردين 1395
کد خبر: ۱۶۰۸۳۵
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
مديرعامل هلدينگ خليج فارس از مذاكره براي آغاز همكاري با بيش از 15 شركت بين المللي خبر داد و گفت: تاكنون هفت تفاهم نامه براي ادامه همكاري امضا شده است.
به گزارش ، عادل نژاد سليم اظهار كرد: در دو روز نخست برگزاري نمايشگاه ايران پلاست، شركت هايي از ايتاليا و اسپانيا براي همكاري مشترك اعلام آمادگي كردند كه درحال مذاكره با آنها هستيم.

وي دهمين نمايشگاه ايران پلاست را متفاوت تر از نمايشگاه هاي قبلي دانست و گفت: در اين نمايشگاه شاهد نقش پررنگ تر بخش خصوصي در صنايع پايين دستي، افزايش انگيزه شركت هاي داخلي و شمار بيشتر شركت هاي خارجي هستيم.

مديرعامل هلدينگ خليج فارس با تاكيد بر لزوم بهره مندي از مديريت، فناوري و تامين منابع مالي در صنعت پتروشيمي كشور تاكيد كرد: ارتباط با دنيا و تسريع در روند توسعه صنايع ميان دستي و پايين دستي پتروشيمي بايد در دستور كار قرار گيرد.

نژاد سليم، دهمين نمايشگاه ايران پلاست را زمينه روزآمد شدن دانش فني در حوزه پايين دستي و ميان دستي خواند و گفت: بايد بتوانيم در سايه گشايش هايي كه با اجراي برجام ايجاد مي شود و با همكاري شركتهاي برتر در زمينه دانش فني؛ زنجيره ارزش افزوده در اين صنعت را تكميل كنيم.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *