رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نویدکیا سپاهان را نابود می‌کند/ «محرم» تا بزرگ شدن فاصله زیادی دارد

11:56 - 23 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۸۸۹۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نویدکیا باید «بزرگ» شود که تا رسیدن به این مرحله فاصله زیادی دارد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، حال این روزهای سپاهان خوب نیست، تیم قدرتمند و مدعی فوتبال ایران شرایط سختی را از ابتدای فصل تحمل کرده است. سپاهان با فرکی نتوانست کارش را ادامه بدهد تا استیماچ سرمربی زردپوشان شود اما وقتی قرار نباشد تیمی روی فرم برود فرق ندارد فرکی سرمربی باشد یا استیماچ.

در شرایطی که جنس فنی سپاهان جور نیست، مسائل حاشیه‌ای هم مثل تبر به جان سپاهان افتاده است. تیمی که همیشه به کم حاشیه بودن مشهور بود امسال به لطف بازیکنان مثلا بزرگش تا خرخره‌ در حاشیه غرق شده.

کسی نمی‌تواند منکر تعصب محرم نویدکیا به سپاهان شود اما نمی‌شود هم درک کرد که یک بازیکن به بهانه تعصب داشتن تیشه به ریشه تیمش بزند. «محرم» هرچقدر هم بزرگ باشد باز هم از نام سپاهان کوچکتر است و حق ندارد به بهانه دلسوزی جو تیمش را پیش از بازی با استقلال خراب کند.

نویدکیا معلوم نیست با اجازه چه کسی پیش از بازی با استقلال به هتل می‌رود و می‌گوید او باید ترکیب تیمش را بچیند! نویدکیای بازیکن خیلی کار دارد تا به جایی برسد که سرمربی سپاهان شود. غیر از اخد مدارک معتبر مربیگری، نویدکیا باید «بزرگ» شود که تا رسیدن به این مرحله فاصله زیادی دارد.

محرم نویدکیا که ظاهرا سپاهان را با اموال شخصی‌اش اشتباه گرفته خواسته یا ناخواسته با تبری فولادی به جان سپاهان افتاده تا تمیش را نابود کند. نویدکیا که سلطان هواداران سپاهان است راه اشتباهی را پیش گرفته و نمی‌تواند اینطور به خواسته‌هایش برسد حتی اگر از عنصری به نام «سکو» هم استفاده کند.

قبل از نویدکیا هم بودند بازیکنان بزرگی که اتفاقا در تیم‌های پایتخت بازی می‌کردند و فوق‌العاد محبوب هم بوده‌اند اما با همین رفتار تیمشان را سال‌ها از دوران اوج دور کردند.

اگر اراده‌ای برای کنترل کردن «محرم» در سپاهان وجود نداشته باشد دیر یا زود سپاهان با کارها و رفتار‌های کاپیتان محبویش به روزهای بدی دچار می‌شود. نویدکیا اگر می‌خواهد و دوست دارد که به سپاهان کمک کند با دخالت کردن در کار سرمربی، دخالت در جذب بازیکنان، ایجاد حاشیه در تمرین و ادعای سرمربیگری به هیج‌جا نمی‌رسد.

انتهای پیام/


حمید
|
-
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
0
0
خواهشا شما دلسوز ما نباشید.......ماشالله محرم ....چشم دشمنانت کوررررررررررررررر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *