با یک سورپرایز دوباره در "خندوانه" ظاهر می‌شوم/ مدیون رامبد هستم

8:35 - 22 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۸۲۰۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بدلکار سینمای ایران گفت: برای برنامه آخر "خندوانه" یک سورپرایز برای مردم دارم، آنچه برای من اهمیت دارد این است که در رشته کاری خودم تأثیر گذار باشم و به کشورهای دیگر نشان بدهم که ایرانی‌ها در کار خود موفق هستند.
ارشا اقدسی بدلکار سینمای کشورمان که سابقه بدلکاری در فیلم سینمایی "جیمزباند" را هم دارد در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص حضورش در برنامه خندوانه و همکاری با رامبد جوان گفت: با حضور در برنامه "خندوانه"، مرحله جدیدی در زندگی من شروع شد و خوشحالم می توانم کاری کنم که مردم کشورم شاد باشند.
 
وی افزود: من اولین کار بدلکاریم را برای رامبد جوان انجام دادم و اگر رامبد نبود، شاید من بدلکار نمی شدم. بعد از یک فیلم، در یک تله فیلم دیگر برای رامبد دوباره کار کردم و او به من اجازه خلاقیت داده و به من اعتماد می‌کرد، به همین دلیل خودم را مدیون او می‎‌دانم.
 
با یک سورپرایز دوباره در

اقدسی تصریح کرد: برای حضور در خندوانه هم به نوعی خودم از او درخواست کردم که این بار هم او پذیرفت و من را دوباره مدیون خودش کرد ، به همین دلیل من هم یکی از کارهای بی نظیر این برنامه را که تا  حالا در هیچ کجای دنیا انجام نشده به طوری که می توان به عنوان رکورد در گینس ثبت کرد را انجام دادم. مردم هم ارتباط خوبی با این موضوع برقرار کردند.
 
این بدلکار عنوان کرد: توقعی نداشتم مردم با این نوع اجرای من ارتباط برقرار کنند اما مردم خیلی خوششان آمده و من از این موضوع  خوشحالم.
 
با یک سورپرایز دوباره در

وی ادامه داد: با وجود  محدودیت‌هایی که وجود دارد سعی کردم کارهایی را ا نجام دهم که مردم با یکسری از تصاویر جدید رو به رو شوند، البته بعد از تماشای آن هم به من خیلی لطف داشتند به طوری که فکر نمی کردم اینقدر به من توجه کنند.
 
اقدسی ادامه داد: من فکر می کردم آراء بیشتری را به دست بیاورم اما نبویان با کارهای شگفت انگیز خود رای بالاتری آورد، من هم برای او خوشحالم و آرزوی موفقیت دارم.
 
با یک سورپرایز دوباره در

این بدلکار تصریح کرد: من برای برنامه آخر سورپرایز برای مردم دارم. این را هم می خواهم بگویم آنچه برای من اهمیت دارد این است که در رشته کاری خودم تأثیر گذار باشم و به کشورهای دیگر نشان بدهم که ایرانی ها در کار خود موفق هستند.
 
وی خاطر نشان کرد: برایم همیشه مهم بوده که مردمم در بعد بین المللی از احترام ویژه ای برخوردار باشند و کشورهای دیگر به این موضوع برسند که ایرانی ها همیشه درکارهای خود موفقند و در بدلکاری هم پیشرفت قابل توجهی داشته اند.
 
با یک سورپرایز دوباره در

با یک سورپرایز دوباره در





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *