رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"پایگاه خبری هندی": عربستان بزرگترین تهدید برای امنیت منطقه است

16:29 - 22 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۸۱۸۸
پایگاه خبری "ترانس ایشیا نیوز" هند روز شنبه با انتشار مطلبی ،عربستان سعودی را بزرگترین تهدید صلح و امنیت منطقه دانست و نوشت: دخالت های عربستان سعودی در کشورهای منطقه بعد از بیداری اسلامی در کشورهای عربی به شدت افزایش یافته است .
 به گزارش سرویس بین الملل پایگاه ترانس ایشیا نیوز در ادامه این مطلب اضافه کرد: عربستان سعودی سعی می کند با پول و با ارتکاب جنایات مختلف به اهداف خود در کشورهایی مانند بحرین ،مصر،سوریه و یمن دست یابد.

دربخش دیگری از این مطلب آمده است سیاست پرحاشیه عربستان سعودی درمنطقه کمتر به ایران ارتباط دارد و بیشتر با هدف عقب راندن نیروهای دموکراتیک در کشورهایی مانند بحرین ،مصر و یمن صورت می گیرد.

به نوشته این پایگاه خبری ،عربستان به دلیل حمایت غرب به خصوص امریکا و انگلیس نه تنها از گروههای تروریستی به طور اشکار حمایت می کند بلکه اقدام به حمله به کشورهای منطقه و کشتار هزاران نفر در یمن و سوریه می کند.

نویسنده این مطلب درادامه اضافه کرد در نتیجه جنگ یمن بیش از شش هزار نفر از افراد بیگناه یمن کشته شدند.

درادامه این مطلب آمده است جنایات عربستان در کشورهای مختلف ازجمله یمن و سوریه با واکنش مناسب سازمان های بین المللی مواجه نشده است .

این پایگاه خبری با اشاره به حمایت امریکا از عربستان نوشت هم اکنون عربستان به بازار پرسودی برای فروش سلاح های امریکایی تبدیل شده است .

درپایان این مطلب آمده است:عربستان سعودی بدون کمک نظامی خارجی قادر به اجرای اهداف خود در منطقه نیست .
 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *