رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

استیماچ: باشگاه سپاهان به من اولتیماتوم نداده/ قولی به برانکو نمی‌دهم!

16:45 - 21 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۸۰۶۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: قولی به برانکو نمی‌دهم، ما فردا برای کسب امتیاز به میدان می‌رویم و هدف‌مان موفقیت تیم خودمان است.
به گزارش گروه ورزشی ، ایگور استیماچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: بازی بسیار بزرگی را پیش رو داریم. این بازی از آن بازی‌هایی که خیلی نیاز نیست بازیکنان را تحریک کنیم، بلکه خودشان به خاطر اهمیت بالای مسابقه انگیزه زیادی دارند.

وی ادامه داد: فرصت خوبی برای ماست تا از یک نقطه‌ای دوباره شروع کنیم و خودمان را نشان دهیم. دنبال این هستیم تا بازی سرضربی را ارائه دهیم. مطمئناً استقلال تیمی بزرگی است که در موقعیت بهتری نسبت به ما قرار دارد، موقعیتی که ما نمی‌توانیم ادعایی در مورد آن داشته باشیم، اما بازی فردا ربطی به این مسائل ندارد و هر دو تیم در زمین بهترین کیفیت خود را ارائه خواهند داد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره اختلافش با محرم نویدکیا که گفته می‌شود در تمرین دیروز سپاهان این اختلاف منجر به درگیری بین آنها شده است، عنوان کرد: نمی‌دانم رسانه‌ها در این‌باره چه نوشته‌اند، اما آنچه مشخص است در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی فرداست. محرم بازیکن و کاپیتان تیم ماست و من به این شکل به این قضیه نگاه می‌کنم، اما بقیه مسائل داخلی است و ارتباطی به بازی فردا ندارد.

استیماچ راجع به اینکه گفته می‌شود محرم نویدکیا از لبخند استیماچ در پایان دیدار سپاهان مقابل لوکوموتیو ازبکستان ناراحت شده و درگیری آنها مربوط به این قضیه بوده است، یادآور شد: مسلماً در صحبت‌های شما واقعیت‌هایی وجود دارد، اما باید بگویم این کنفرانسی که ما در آن حضور داریم مربوط به بازی فرداست و لازم است که ما روی این بازی تمرکز کنیم.

وی همچنین در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه این‌طور به‌نظر می‌آید که رابطه او با بازیکنان شاخص سپاهان از جمله نویدکیا، خلعتبری، عقیلی، گردان و ... چندان خوب نیست، خاطرنشان کرد: واقعاً فکر می‌کنم تمام مسائلی که شما به آن اشاره می‌کنید هیچ‌کدام ارتباطی به بازی فردا ندارد و چنانچه هر سؤالی در این ارتباط دارید از من درخواست کنید تا بعداً با شما مصاحبه‌ای جداگانه داشته باشم و در مورد مسائل مختلف با یکدیگر صحبت کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مقابل این سؤال که آیا باشگاه سپاهان به وی اولتیماتوم داده است، که اگر تیمش مقابل استقلال شکست بخورد از کار برکنار خواهد شد، گفت: نه هرگز چنین نیست و این موضوع واقعیت ندارد.

استیماچ در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش شانس کسب سهمیه خواهد داشت یا نه، اظهار داشت: واقعیت این است که امتیاز زیادی می‌شود از بازی‌های آینده کسب کرد و مطمئنم و به‌عنوان سرمربی تیم انتظار دارم بازیکنان نهایت همکاری را با کادرفنی داشته باشند و تمام تلاش خود را برای کسب پیروزی در دیدارهای آینده انجام دهند. من اگر بخواهم به گذشته نگاه کنم باید بگویم امتیازات بازی‌هایی را از دست دادیم که مستحق آن نبودیم. متأسفانه در اکثر بازی‌های خود موقعیت‌های فراوانی مقابل حریفان ایجاد می‌کنیم، اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداریم.

وی افزود: واقعیت دیگر مسئله داوری است. اشتباهات داوری علیه تیم ما رخ می‌دهد و بارها در تلویزیون نشان داده شده که داوران در چند مورد برای تیم سپاهان پنالتی نگرفته‌اند و فکر کنم حداقل 12 امتیاز از تیم سپاهان گرفته شده است. ما در مواقعی گل‌هایی از حریفان دریافت کرده‌ایم که آنها خطا و مشکل‌دار بوده است و بعضاً گل سالم ما را داور نپذیرفته است. به‌هر حال ما امیدواریم که در بازی فردا پیروز شویم و انتظار دارم بازیکنانم در این بازی قدر فرصت‌های خود را بدانند. در مورد کسب سهمیه هم باید بگویم ما از لحاظ تئوری شانس داریم، اما واقعاً شانس‌مان کم است.

سرمربی کروات زردپوشان در واکنش به این پرسش که آیا به‌طور کل دلیل عدم نتیجه‌گیری سپاهان مسائل فنی است یا غیرفنی، عنوان کرد: یکی از مسائلی که مربوط به بازی فردا نمی‌شود همین مورد است. ما یکسری مشکلات داریم که اشاره کردن به آن به وضعیت فعلی ما کمک نمی‌کند، ضمن اینکه من دنبال بهانه‌جویی هم نیستم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه در مورد مذاکره‌اش با استقلال در ابتدای فصل و اینکه حالا سرمربی سپاهان است، گفت: به‌هر حال قسمت این بوده که من سرمربی استقلال نشوم و حالا با عنوان سرمربی سپاهان مقابل این تیم قرار بگیرم. بعضی اتفاقات در زندگی قابل پیش‌بینی نیست. من فردا به عنوان سرمربی سپاهان نهایت تلاش خود را خواهم کرد تا تیمم برنده میدان باشد.

استیماچ در پاسخ به این پرسش که نفرات مصدوم تیمش چه کسانی هستند و آیا نویدکیا فردا بازی خواهد کرد یا نه، گفت: بازیکن محروم ما وریا غفوری است که بازیکن بسیار مهمی برای تیم سپاهان به حساب می‌آید، اما اینکه شما کدام نویدکیا را می‌گویید باید بگویم محرم از یک ماه پیش مصدوم است.

وی در واکنش به این پرسش که آیا او به برانکو ایوانکوویچ هموطن خود قول می‌دهد که فردا از استقلال امتیاز بگیرد و به قهرمانی پرسپولیس کمک کند، گفت: (با خنده) نه من قولی به برانکو نمی‌دهم. ما فردا برای کسب امتیاز به میدان می‌رویم و هدف‌مان موفقیت تیم خودمان است. ما به موفقیت خودمان فکر می‌کنیم و امیدوارم در آخر فصل نیز تیمی قهرمان شود که استحقاقش را دارد و واقعاً بهترین تیم باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه در مورد اینکه چه تیمی از نظر او مستحق قهرمانی است، تأکید کرد: پیش‌بینی در این مورد خیلی سخت است. واقعیت این است که در ایران اکثر تیم‌ها همسطح یکدیگر هستند و نزدیکی امتیازات این موضوع را نشان می‌دهد. بعضی وقت‌ها تیم‌ها در بازی‌هایی که صددرصد اطمینان داشتند سه امتیاز را می‌گیرند، امتیاز از دست می‌دهند. به عقیده من در بازی‌هایی که برای تیم‌های مدعی باقی مانده حریفان استقلال به مراتب سخت‌تر هستند، اما آنچه مهم است فرم بازیکنان و این است که کدام تیم شخصیت قهرمانی دارد.

استیماچ در پایان در واکنش به پرسش خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا در صورت پیروزی در دیدار فردا لبخند خواهد زد یا در صورت شکست هم این اتفاق خواهد افتاد یا نه، گفت: من به‌عنوان یک سرمربی حق ندارم و وقت هم ندارم که بخواهم ناراحت باشم، دوست دارم همیشه خوشحال و قبراق باشم و این روحیه خوب را به بازیکنانم منتقل کنم، اما اینکه شما در مورد خنده من سؤال می‌کنید باید بگویم پشت خنده‌های من همیشه یک چهره جدی وجود دارد، اما اینکه ما فردا بازنده بازی باشیم باید بگویم اگر این اتفاق رخ دهد من مسلماً ناراحت خواهم شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *