جلالی: دلم برای خودم می‌سوزد!/ از جایگاه سایپا راضی نیستم

20:41 - 12 فروردين 1395
کد خبر: ۱۵۴۳۴۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از شکست خانگی مقابل تراکتورسازی تبریز به انتقاد از کمیته داوران پرداخت.
به گزارش گروه ورزشی ، مجید جلالی پس از شکست یک-صفر تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر، در نشست خبری اظهار داشت: کمیته داوران موقع انتخاب داوران برای بازی‌ها، باید جوانب مختلف را بسنجد. اگر داوری خود را به تیمی بدهکار می‌داند، نباید آن داور را برای همان تیم انتخاب کنند.

وی با اشاره به بازی با تراکتورسازی ادامه داد: باید به گل خورده در این بازی بخندیم. گلی که ما دریافت کردیم بچه‌گانه بود و باید برای خودمان گریه کنیم. با شرایطی که چند بازیکن خود را در اختیار نداشتیم، مقابل حریف قرار گرفتیم . به نظرم این نتیجه منصفانه نبود.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد جایگاه سایپا در جدول رده‌بندی تصریح کرد: ما دچار چالشی بزرگ در این فصل شدیم. تیموریان را جایگزین نکونام کردیم که او هم مصدوم شد در حالی که روی یک مهره بزرگ حساب کرده بودیم. همچنین برنامه‌ریزی لیگ هم در روند نتیجه‌گیری سایپا تاثیرگذار بوده است. برنامه‌ریزی برای بازی در ورزشگاه دستگردی، برای ما مشکل درست کرد.

وی در پایان گفت: به این مسائل که فکر می‌کنم، دلم برای خودم می‌سوزد. برخی معیارها را در اختیار نداریم و امیدوار به رعایت انصاف در چینش داوری هستیم اما با این وجود نمی‌توانم از داوری گله‌مند باشم. از جایگاهی که سایپا در آن قرار گرفته، راضی نیستم.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *