رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تمامی جاده‌های کشور تحت پوشش طرح امداد نوروزی

14:58 - 25 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۹۹۱۹
دسته بندی: اقتصاد ، صمت و کشاورزی
امداد خودرو ایران به عنوان پیشروترین و گسترده‌ترین ناوگان امدادخودرویی كشور، از روز سه‌شنبه 25 اسفندماه 94 تا روز شنبه 14 فروردین 95 همراه سفرهای نوروزی هم‌وطنان سراسر کشور است.
تمامی جاده‌های کشور تحت پوشش طرح امداد نوروزیبه گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، سیدعلی جعفری مدیرعامل این شركت ضمن بیان این مطلب عنوان كرد: نوروز امسال کل مناطق شهری و روستایی کشور و همچنین تمامی جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی کشور تحت پوشش طرح ویژه امدادنوروزی خواهند بود.

وی افزود:‌ در طرح امداد نوروزی سال 1395 بیش از 2140 اکیپ، شیفت امدادی برای خدمت رسانی به هموطنان به صورت شبانه روزی به امداد رسانی و تعمیرات جاده‌ای مشغول خواهند بود.

جعفری به موارد كنترلی در راستای شاخص‌های رضایت مشتری نیز در این طرح اشاره كرد و گفت: در این مدت تمامی عملكرد حوزه خدمات امدادی كه به مشتریان ارایه می‌شود تحت كنترل و نظارت داخلی جهت رضایت هرچه بهتر هموطنان است.

مدیرعامل امداد خودرو ایران با اشاره به حساسیت‌ها و دغدغه های گروه صنعتی ایران خودرو برای امداد رسانی و خدمات متنوع امدادی در ایام سفرهای نوروزی گفت: بازرسان ویژه امداد خودرو، موظف به پیگیری و نظارت وضعیت امداد رسانی و بررسی رضایت مشتریان از خدمات نوروزی خواهند بود.

جعفری در خصوص امدادهای متفرقه و سودجویان كه در لباس امدادی در این ایام در جاده ها تردد می كنند به هم‌وطنان توصیه كرد كه تنها راه ارتباط با امداد خودرو ایران در سراسر كشور شماره سراسری 096440 است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *