رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کرمانی‌مقدم: سپاهان همیشه سپاهان است/ همه تیم‌ها مشکل مالی دارند

14:52 - 19 اسفند 1394
کد خبر: ۱۴۶۹۱۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: سپاهان همیشه سپاهان است هرچند امسال شرایط خوبی ندارد ولی آنها تیم قهرمان لیگ هستند.
به گزارش گروه ورزشی مرتضی کرمانی مقدم ظهر در نشست مطبوعاتی پیش از بازی فردا تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: سیاه جامگان تا قبل از شکست هفته قبل برابر استقلال خوزستان روند رو به رشد خوبی را دنبال می‌کرد و در بازی برابر سپاهان محکوم به شکست این تیم هستیم.

وی ادامه داد: همچنان معتقدم در بازی با استقلال خوزستان حق سیاه جامگان شکست نبود و آنها تنها در دو شروع مجدد موفق به گلزنی و شکست تیم ما شدند.

مربی تیم سیاه‌جامگان عنوان کرد: در دیدار فردا با هدف پیروزی برابر سپاهان به میدان می‌رویم و باید شکست هفته گذشته برابر استقلال خوزستان را فراموش کنیم.

کرمانی‌مقدم در مورد مشکلات مالی سیاه‌جامگان هم گفت: همه تیم‌ها مشکلات مالی دارند و سیاه جامگان هم از این قاعده مستثنی نیست اما باید به‌خاطر مردم مشهد به میدان برویم و بجنگیم.

وی درباره محرومان و مصدومان سیاه‌جامگان برای بازی سپاهان هم تصریح کرد: در این دیدار عنایتی را به دلیل مصدومیت و شربتی را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم. در مجموع سپاهان همیشه سپاهان است هرچند امسال شرایط خوبی ندارد ولی آنها تیم قهرمان لیگ هستند و باید با تمام قوا برابر این تیم صف آرایی کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *